Trailer til Cpt America 2, ser rent faktisk lovende ud :)
Nogen gange undrer jeg mig lidt over Filmz. Jeg indsendte traileren som nyhed tilbage i torsdags, og den er endnu ikke blevet postet. Det er fint nok at de vælger ikke at være interesseret i nyheder om indie-film man sender ind, sjove historier eller andre småting, men traileren til en ny film fra Marvel er vel en ret stor nyhed?
#45042, jeg har faktisk to funktionelle liggende, som jeg ikke umiddelbart bruger... Du kan godt få den ene, som vistnok har fire indgange og én ud (og altid har fungeret fint - jeg måtte bare købe én med langt flere indgange, da fire ikke var nok). Men min kommende uge er lidt hektisk - kan du vente?
Heh. Det er vel næppe en splitter - hvis der kun er én udgang. Så er vi vel nærmest over i en forener - hvis formål jeg ikke er helt nede med :-)
De var rigtigt meget anvendt tidligere, da en masse fjernsyn kun havde én eller to HDMI-indgange :) Jeg brugte selv en på mit første fladskærms-tv, der kun havde to HDMI-indgange, men hvor jeg havde 3 ting, der brugte HDMI :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#45041 Frederik 12 år siden
Nogen gange undrer jeg mig lidt over Filmz. Jeg indsendte traileren som nyhed tilbage i torsdags, og den er endnu ikke blevet postet. Det er fint nok at de vælger ikke at være interesseret i nyheder om indie-film man sender ind, sjove historier eller andre småting, men traileren til en ny film fra Marvel er vel en ret stor nyhed?
#45042 DarkLight 12 år siden
Det handler om 1 ind og 2 ud.
#45043 The Insider 12 år siden
#45044 The Insider 12 år siden
#45045 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#45046 BN 12 år siden
Se PM.
#45047 DarkLight 12 år siden
Ja, desværre. Men mange tak for venligheden! :)
#45048 gi-jones 12 år siden
#45049 HonoDelLoce 12 år siden
De var rigtigt meget anvendt tidligere, da en masse fjernsyn kun havde én eller to HDMI-indgange :) Jeg brugte selv en på mit første fladskærms-tv, der kun havde to HDMI-indgange, men hvor jeg havde 3 ting, der brugte HDMI :)
#45050 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Det er en HDMI-switch. Jeg bruger selv en til en PC-skærm med kun én HDMI-indgang, hvor jeg har to computere sluttet til.
Jeg brugte den tidligere til min gamle receiver, der kun havde to indgange og jeg havde HDMI-enheder, der skulle sluttes til.