Har altid gerne ville se flere dokumentarer, men har aldrig fået det gjort. Så nu er jeg i gang med at lave en liste over dem jeg vil se i nærmeste fremtid.
So far
A Band Called Death The King of Kong Grizzly Man The Imposter Capturing The Friedmans
Nogen der kan anbefale andre?
Man on Wire Hoop Dreams Searching for Sugar Man Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father The Queen of Versailles Senna The Cove Hearts of Darkness Exit Through the Gift Shop The Kid Stays in the Picture Gonzo: The Life and Work of Dr. Hunter S. Thompson The Times of Harvey Milk
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Har altid gerne ville se flere dokumentarer, men har aldrig fået det gjort. Så nu er jeg i gang med at lave en liste over dem jeg vil se i nærmeste fremtid.
So far
A Band Called Death The King of Kong Grizzly Man The Imposter Capturing The Friedmans
Nogen der kan anbefale andre?
Searching for Sugar Man Senna Exit Through the Gift Shop
Dem kan jeg kun tilslutte mig.
Derudover vil jeg anbefale The Fog of War Anvil: The Story of Anvil
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Drikker en kop kaffe og smager kærestens lillesøsters seneste kreation: en "Snickers-kage" - mazarin-bund med peanuts i karamel og toppet af et lag chokolade. Den er sød. Meget sød. Alt for sød. Jeg har lyst til at lægge mig ned på gulvet og gå i sukkerkramper. Eller løbe rundt og rundt om sofabordet en times tid eller to.
For første gang i laaang tid - og kun 2. gang - går jeg i Blockbuster og sælger en masse film. Den eneste, jeg er lidt ked af at sælge, er Batman Begins - men fordi jeg er "completist" - så kan min hjerne ikke klare at have Batman Begins uden at have de andre i samlingen ;)
Jeg sælger følgende i BB:
300 Batman Begins Dark Knight Rises, The(BD) Dark Knight, The Devils Wears Prada, The Django Unchained Dodgeball Hancock Illusionisten(L'Illusionniste) (BD) Inception (BD) Indokina Iron Man Iron Man 2 Joint Security Area Jorden Rundt I 80 Dage King Kong(1976) King Kong(2005) Kiss Kiss Bang Bang Kun De Stærke Overlever Mørkets Vogtere Nightmare Before Christmas Pirates of the caribbean: Den Sorte Forbandelse Pirates of the caribbean: Død Mands Kiste Pirates of The Caribbean: Ved Verdens ende Shanghai Knights Shanghai Noon Sidste Tango i Paris Små og Store Synder Swordfish Under Himlens Dække War Horse Yes Man Zaitochi Øjnenes Hemmelighed
#45081 Kruse 12 år siden
Man on Wire
Hoop Dreams
Searching for Sugar Man
Dear Zachary: A Letter to a Son About His Father
The Queen of Versailles
Senna
The Cove
Hearts of Darkness
Exit Through the Gift Shop
The Kid Stays in the Picture
Gonzo: The Life and Work of Dr. Hunter S. Thompson
The Times of Harvey Milk
#45082 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
This Film Is Not Yet Rated - en glimrende dokumentar om filmratingsystemet i USA.
Indie Game: The Movie - Om indiespilscenen i USA.
Terry Pratchett: Choosing to Die - om aktiv dødshjælp, det er en virkelig stærk sag.
Bones Brigade: An Autobiography - Skateboarding!
Freedom Downtime - Om Kevin Mitnick, hamdér computergutten.
Fuck - Om ordet "fuck".
Overnight - Om filmen "Boondock Saints" og i særdeleshed om instruktøren bag. Det er virkelig en interessant historie.
#45083 Steffan Rasmussen 12 år siden
Dem kan jeg kun tilslutte mig.
Derudover vil jeg anbefale
The Fog of War
Anvil: The Story of Anvil
#45084 Mikkel Abel 12 år siden
#45085 davenport 12 år siden
#45086 Thomsen 12 år siden
#45087 the_paki_don 12 år siden
#45088 Skeloboy 12 år siden
Jeg sælger følgende i BB:
Batman Begins