Efter vi har set Man of Steel spørger jeg min mand om han kan forestille sig Affleck som Batman rende rundt i den film... Hans svar: Jeg ved ikke engang om jeg kan forestille mig Cavill som Superman :D
Det var en acceptabel præstation fra Cavill, men også ret forglemmelig indsats, som ikke tåler at blive nævnt i samme åndedrag som de bedste præstationer i genren. Men nu fandt jeg ingen i Man of Steel særlig gode. Shannon var tæt på at være forfærdelig nu jeg tænker tilbage.
Jeg er uenig med jer begge altså Ispep og Mikkelabel, synes skuespillet var rigtig godt. Shannon og Cavil var bedre Superman og Zod præstationer i mine øjne. Synes Zod er meget mere interessant end Terrence stamps Zod, men gir jer ret i at Shannon har spillet meget bedre men at han var ligefrem var forfærdelig synes jeg overhovedet ikke.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#45091 Thomsen 12 år siden
Der wer i hvert fald en kage, man ikke kan spise mere end et par bidder af. Der manglede noget syrligt, fx noget hindbær-coulis, som modvægt.
Signaturen skulle være en poplær, autentisk joke fra 1920'erne. :-)
#45092 Michael Andersen 12 år siden
#45093 tiany 12 år siden
#45094 HelmerJ 12 år siden
#45095 Batsy 12 år siden
#45096 Ispep 12 år siden
Nooo det er han altså ikke :D
Det var en acceptabel præstation fra Cavill, men også ret forglemmelig indsats, som ikke tåler at blive nævnt i samme åndedrag som de bedste præstationer i genren. Men nu fandt jeg ingen i Man of Steel særlig gode. Shannon var tæt på at være forfærdelig nu jeg tænker tilbage.
#45097 Mikkel Abel 12 år siden
Fuldstændig enig. En virkelig karikeret og ringe karakter, og nok første gang den mand ikke leverer varen.
#45098 Ispep 12 år siden
Jeg har ikke så meget imod "karikeret" delen. Han har bare ikke fået en særlig god instruktion eller rolle.
#45099 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Jeg er ganske enig, men jeg lider så heller ikke under nostalgi-faktoren, der ofte er med, når vi taler de gamle Superman-film.
#45100 Batsy 12 år siden