Jeg drikker kaffe og passer vores lille "plejebarn" - en lille hundehvalp på 16 uger. Hun er ualmindeligt sød, når hun sover. Til gengæld er hun fræk som fanden, når hun er vågen.
Vi overvejer meget frem og tilbage, om vi skal overtage hende helt. Hun er en blanding mellem en Cairn Terrier (far) og en Australsk Hyrdehund/ Labrador (mor), så der er ingen, der kan sige noget helt præcist om, hvordan hun bliver, eller hvor stor hun bliver. Vi har dog store problemer med, at hun bider/ napper os meget (og meget hårdt) i øjeblikket, og hun er også begyndt at gø, hvilket ikke er særligt ideelt i en lejlighed. Bideriet er naturligt for en hvalp i hendes alder, men hun skal helst lære holde tilbage i styrken, så det ikke gør ondt på os. Så vi har fået vores sag for.
#45261 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45262 Thomsen 12 år siden
Vi overvejer meget frem og tilbage, om vi skal overtage hende helt. Hun er en blanding mellem en Cairn Terrier (far) og en Australsk Hyrdehund/ Labrador (mor), så der er ingen, der kan sige noget helt præcist om, hvordan hun bliver, eller hvor stor hun bliver. Vi har dog store problemer med, at hun bider/ napper os meget (og meget hårdt) i øjeblikket, og hun er også begyndt at gø, hvilket ikke er særligt ideelt i en lejlighed. Bideriet er naturligt for en hvalp i hendes alder, men hun skal helst lære holde tilbage i styrken, så det ikke gør ondt på os. Så vi har fået vores sag for.
#45263 tiany 12 år siden
#45264 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
#45265 Fredag 12 år siden
#45266 davenport 12 år siden
(Der var fadøl...)
#45267 wimmie 12 år siden
Det sagde min chef aldrig :(
(Og vi havde jo endda noget ved posten der hed "opvasken" )
#45268 M.L.P.F. 2010 12 år siden
#45269 the_paki_don 12 år siden
#45270 M.L.P.F. 2010 12 år siden
Tak jeg har ikke set