Gravatar

#45261 elwood 12 år siden

Ligger i sengen fortsat ikke så interessant.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#45262 Thomsen 12 år siden

Jeg drikker kaffe og passer vores lille "plejebarn" - en lille hundehvalp på 16 uger. Hun er ualmindeligt sød, når hun sover. Til gengæld er hun fræk som fanden, når hun er vågen.

Vi overvejer meget frem og tilbage, om vi skal overtage hende helt. Hun er en blanding mellem en Cairn Terrier (far) og en Australsk Hyrdehund/ Labrador (mor), så der er ingen, der kan sige noget helt præcist om, hvordan hun bliver, eller hvor stor hun bliver. Vi har dog store problemer med, at hun bider/ napper os meget (og meget hårdt) i øjeblikket, og hun er også begyndt at gø, hvilket ikke er særligt ideelt i en lejlighed. Bideriet er naturligt for en hvalp i hendes alder, men hun skal helst lære holde tilbage i styrken, så det ikke gør ondt på os. Så vi har fået vores sag for.

"Don't step on it - it might be Lon Chaney!"
Gravatar

#45263 tiany 12 år siden

Thomas (Fridag) - elsker dit nye profil billede... Hun er sød
Valar morghulis
Gravatar

#45264 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Jeg er ved at genvinde hørelsen efter en heftig koncert i Pumpehuset i går. Der var godt nok en flok japanere, der kunne finde ud af at fyre den af.
Gravatar

#45265 Fredag 12 år siden

tiany (45263) skrev:
Thomas (Fridag) - elsker dit nye profil billede... Hun er sød
Mange tak (siger den stolte far:)
Gravatar

#45266 davenport 12 år siden

Fedt at have en chef, der over middag siger "Hey Ø? Lukker du ikke lige opvasken, tager en fyraftensbajer og skrider hjem?" - Som sagt, så gjort!! ;)

(Der var fadøl...)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45267 wimmie 12 år siden

davenport (45266) skrev:
Fedt at have en chef, der over middag siger "Hey Ø? Lukker du ikke lige opvasken, tager en fyraftensbajer og skrider hjem?" - Som sagt, så gjort!! ;)

(Der var fadøl...)

Det sagde min chef aldrig :(
(Og vi havde jo endda noget ved posten der hed "opvasken" )
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#45268 M.L.P.F. 2010 12 år siden

Har lige set Surrogates og må jeg spørge er der nogen film hvor det er skurken som vinder? Hvis der er, må jeg høre nogen forslag?
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#45269 the_paki_don 12 år siden

Pulp Fiction, lige umiddelbart. Og også lidt 300 og Watchmen...
Gravatar

#45270 M.L.P.F. 2010 12 år siden

Tak jeg har ikke set
300, så den kan jeg se og jeg kan svagt huske Watchmen, så den kan måske blive genset.
Tak for hjælpen.
H.I.F. Brian fra Family Guy..

Skriv ny kommentar: