Ser frem til anmeldelsen af JFK, for jeg ved nemlig ikke om den er noget værd på BD? Men husker også filmen som fremragende, men det er dæleme nogle år siden jeg sidst så den.
All of the stunt men — these are the unsung heroes,” Statham said in an interview with Vanity Fair. “Nobody is giving them any credibility. They’re risking their necks. And then you’ve got poncy actors pretending like they’re doing [the stunts].”
Han snakker sandhed, og stor respekt til Statham at nævne det.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#45302, jeg har den amerikanske Blu-ray liggende (og bliver simpelthen også NØDT til at eje den nye 50 års jubilæumsudgave), og jeg husker transferet som udmærket (en stor 4'er/lille 5'er på skalaen) og lydsporet som fremragende. Jeg eeeeeelsker også Stones kommentarspor - han slynger spændende anekdoter ud i rekordfart. Glæder mig til at genhøre kommentarsporet og gense alt ekstramaterialet :-) Og ja, fremragende film!
Min mor ringede mig lige op, for at fortælle, at hendes nabo døde igår aftes. Det var sgu lidt underligt, han var en go ven af familien og har tit været med på fisketur da han og min far var afsted. Han blev 81. Så ikke helt ung, men bare underligt så tæt på min fars død.
The Insider (45306) skrev:
#45302, jeg har den amerikanske Blu-ray liggende (og bliver simpelthen også NØDT til at eje den nye 50 års jubilæumsudgave), og jeg husker transferet som udmærket (en stor 4'er/lille 5'er på skalaen) og lydsporet som fremragende. Jeg eeeeeelsker også Stones kommentarspor - han slynger spændende anekdoter ud i rekordfart. Glæder mig til at genhøre kommentarsporet og gense alt ekstramaterialet :-) Og ja, fremragende film!
Jeg har aldrig set JFK før, men vil skaffe den og få den set, da det lyder til at være en film lige for mig :), så glæder mig når den bliver sådan rost.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#45301 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45302 Ispep 12 år siden
Ser frem til anmeldelsen af JFK, for jeg ved nemlig ikke om den er noget værd på BD? Men husker også filmen som fremragende, men det er dæleme nogle år siden jeg sidst så den.
#45303 Batsy 12 år siden
All of the stunt men — these are the unsung heroes,” Statham said in an interview with Vanity Fair. “Nobody is giving them any credibility. They’re risking their necks. And then you’ve got poncy actors pretending like they’re doing [the stunts].”
Han snakker sandhed, og stor respekt til Statham at nævne det.
#45304 Highland Park 12 år siden
Siger manden der ofte udfører sine stunt selv. :)
#45305 Batsy 12 år siden
True true, men tror nu han mene generelt :)
#45306 The Insider 12 år siden
#45307 MOVIE1000 12 år siden
Jeg har aldrig set JFK før, men vil skaffe den og få den set, da det lyder til at være en film lige for mig :), så glæder mig når den bliver sådan rost.
#45308 davenport 12 år siden
#45309 Michael Andersen 12 år siden
#45310 davenport 12 år siden