Gravatar

#45321 Ispep 12 år siden

Det skal jeg så ikke kunne sige, for jeg har ikke set End of Watch, men jeg var glad for Harsh Times. Nu har han heller ikke instrueret voldsomt meget, men har da skrevet nogle fine manuskripter til solide film.
Gravatar

#45322 Driver 12 år siden

Han har bl.a. Training Days på sit manus-CV og Harsh Times på sit film-CV. Jeg betragter ham som en af sværvægterne indenfor sit felt, som er disse her virkelighedstro gangsterhistorier. Jeg overvejer dog at skaffe mig End of Watch snarest eller også håbe, at C-More snart viser den igen. Tror det var dem eller Viasat Film, jeg spottede viste den, her den anden dag.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#45323 the_paki_don 12 år siden

Jeg vil sige til jer begge to, at I skal se "End of Watch". Det er klart Ayers stærkeste samlede værk, da han både har skrevet og instrueret den.

Harsh Times er også en stærk film, men End of Watch rammer hårdere og har et federe præmis, mens Training Day jo "kun" blev skrevet af ham, selvom det også var mesterligt skrevet. :)
Gravatar

#45324 Batsy 12 år siden

Driver (45319) skrev:
Tog du lige David Ayers karriere og sammenkogte den til 'End of Watch'?! :P

Må snart få den set nu, hvor Gyllenhaal er med i den.

Jeg har kun set End of watch, og den ved jeg jo selv at den var fremragende og film som Harsh times og Training day har jeg jo hørt rigtig godt om :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45325 Driver 12 år siden

Jeg vil helt klart anbefale dig at se Training Day og Harsh Times. Især den sidstnævnte må være noget for dig, hvis du kan lide Christian Bale? Det kan du forhåbentlig! :D
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#45326 Batsy 12 år siden

Driver (45325) skrev:

Jeg vil helt klart anbefale dig at se Training Day og Harsh Times. Især den sidstnævnte må være noget for dig, hvis du kan lide Christian Bale? Det kan du forhåbentlig! :D

Er igang med at se Harsh times rent faktisk :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45327 Driver 12 år siden

That's my boy :)

Så tror jeg sgu, jeg vil se End of Watch i aften ;)
Gravatar

#45328 the_paki_don 12 år siden

Then you are my boy! :D
Gravatar

#45329 Driver 12 år siden

One big family
Gravatar

#45330 Ispep 12 år siden

Skal jeg gøre, selvom den umiddelbart ikke havde fanget mig voldsomt i trailers og føler jeg har set "den slags" for tit og nogle gange fra Ayer selv. Men skal da hole øje med den. Jeg kunne også lide hans historie til Dark Blue. Habil forfatter, uden at være great.

Skriv ny kommentar: