Gravatar

#45471 MOVIE1000 12 år siden

Herrguth (45470) skrev:
#Movie1000 - Tak for det, så bestiller jeg den med det samme. :)
Jeg går ud fra at det er denne her? der står også i beskrivelsen længere nede at den indeholder DK tekst. http://www.amazon.co.uk/The-Newsroom-Season-1-DVD/...
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#45472 Driver 12 år siden

Har lige lagt øjne til, at tre yderst ligegyldige, mediehungrende mennesker, har vurderet købeæbleskiver i Go' Morgen Danmark. Den ene "anmelder" mere kvalmende end den anden, men fed lille krølle på halen, at deres respektive vinder-æbleskive og taber-æbleskive, var 99% procent ens i følge Morten Resen. Tosser.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#45473 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

Driver (45472) skrev:
Tosser.

Hvem er den største tosse: dem der får penge for at tale om den slags, eller tossen der bruger tid på at se det på tv, selvom det åbenlyst ikke interesserer ham?

/Obi-Wan
Gravatar

#45474 Driver 12 år siden

Og så var de tilmed produceret af det samme firma. OMG.

Hvor har jeg sagt, det ikke interesserer mig? Jeg fik da vildt meget lyst til æbleskiver! Tosse.
<3 Æbleskiver.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#45475 Highland Park 12 år siden

MOVIE1000 (45471) skrev:
Jeg går ud fra at det er denne her? der står også i beskrivelsen længere nede at den indeholder DK tekst. http://www.amazon.co.uk/The-Newsroom-Season-1-DVD/...

Jo men:
Herrguth (45461) skrev:
... jeg har før købt en serie på Amazon.co.uk, hvor der stod der var danske tekster, men så var der ikke alligevel.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#45476 Frederik 12 år siden

Denne uge får vi trailere til "Godzilla", "Edge of Tomorrow" og Christopher Nolans "Interstellar".

De første to kommer i morgen og på onsdag. Ved ikke hvornår "Interstellar" dukker op.
Gravatar

#45477 Mikkel Abel 12 år siden

Interstellar kommer vist i forbindelse med premieren på Hobitten 2, så mon ikke det er den 11-12?
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#45478 Ericmase 12 år siden

Mikkel Abel (45477) skrev:
Interstellar kommer vist i forbindelse med premieren på Hobitten 2, så mon ikke det er den 11-12?

Nope, den kommer d. 13. december. Er stadig i gang med at studere filmen ;)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#45479 the_paki_don 12 år siden

Yowza.

Interstellar er næste års mest ventede film for mig.

Gravatar

#45480 Mikkel Abel 12 år siden

the_paki_don (45479) skrev:
Interstellar er næste års mest ventede film for mig.

Hvilken er din mest ventede?
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: