Interstellar-traileren kommer i forbindelse med Hobbitten 2. Troede egentlig også, at både Godzilla og Edge of Tommorow også gjorde. Jeg er meget spændt på alle tre trailers.
Interstellar er næste års mest ventede film for mig.
Driver (45482) skrev:
Jeg hopper med på Interstellar-vognen, som den mest ventede.
Samme her! Det er klart næste års mest ventede film for mig!
Ispep (45484) skrev:
Interstellar-traileren kommer i forbindelse med Hobbitten 2. Troede egentlig også, at både Godzilla og Edge of Tommorow også gjorde. Jeg er meget spændt på alle tre trailers.
"Edge of Tomorrow" lyder af en mærkelig grund ikke som noget for mig, men mon traileren kan lave om på det? Jeg må vente og se. Glæder mig meget til "Godzilla" traileren som forresten kan ses kl. 10:00 i dag (ja, altså nu i dag om 10 timer)!
Jeg overvejde det men det blev noget rod, fordi man skal bruge de her scener hvor folk står stille uden og stå rigtig stille, så nej det synes jeg ikke fungere, ikke dufra det matriale jeg havde.
Pffft Sean Bean er sku da Ib!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45481 Kruse 12 år siden
Det skrev han jo lige. Interstellar! Du læste vist sætningen lidt for hurtigt :)
#45482 Driver 12 år siden
#45483 Mikkel Abel 12 år siden
Ahhhhh, du har sgu ret, ups! :)
#45484 Ispep 12 år siden
#45485 Ericmase 12 år siden
Samme her! Det er klart næste års mest ventede film for mig!
"Edge of Tomorrow" lyder af en mærkelig grund ikke som noget for mig, men mon traileren kan lave om på det? Jeg må vente og se. Glæder mig meget til "Godzilla" traileren som forresten kan ses kl. 10:00 i dag (ja, altså nu i dag om 10 timer)!
"Interstellar" traileren (suprise!) glæder jeg mig ekstremt til!
#45486 MOVIE1000 12 år siden
Det havde ejg ikke lige læst :)
#45487 elwood 12 år siden
[url=]Link[/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45488 MOVIE1000 12 år siden
haha der manglede bare lige hvem der spillede hvem. Sørn Pilmark som Aragon, Per Pallesen som Gandalf :P
#45489 elwood 12 år siden
Pffft Sean Bean er sku da Ib!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45490 Highland Park 12 år siden