Gravatar

#45521 M.L.P.F. 2010 12 år siden

MallePalle (45518) skrev:
OMG....har lige oplevet det værste i magasin. Jeg er inde og handle julegaver med min familie da der bare kommer sådan en rigtig ulækker hjemløs ind. Han lugtede bare så meget og alle folk var bare sådan....ugh! Vi blev simpelthen nød til at gå ud af butikken! Så meget lugtede han! Da vi kom ud kunne vi ikke lade være med at grine af ham og hele situationen :D Det var bare så komisk! Anyways så mindede det bare om noget fra en film hvilket også var derfor jeg skriver det her inde. :D
Du er en beskidt menneske, eller også bare en troll.
H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#45522 Collateral 12 år siden

Michael Andersen (45520) skrev:
Det er sikkert bare davenport eller DocDoom som keder sig :D
Godt du holder hovedet koldt ;) Ja det er sikkert bare troll'eri jeg hidser mig op over.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#45523 Michael Andersen 12 år siden

;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#45524 Popeye 12 år siden

Michael Andersen (45520) skrev:
Det er sikkert bare davenport eller DocDoom som keder sig :D

Er de hjemløse, og værre endnu - lugter de ??

I min mailboks fandt jeg en mail fra HBO nordic med en kode til en gratis 2-ugers prøveperiode. Ifølge deres betingelser skulle koden være blevet aktiveret inden den 12/12, men prøvede lige og der virker squ....
...and then some
Gravatar

#45525 MallePalle 12 år siden

Undskyld mig Collatoral. Men altså det var ikke fordi vi ville være onde eller noget. Men han lugtede bare så meget og det mindede mig om en film eller noget der kunne ske på film. Han har da lov til at være hvor han vil, men måske ikke lige der. Altså han har jo ingen penge?
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#45526 the_paki_don 12 år siden

Hvad?! Hvor får man HBO Nordic koder?! :)
Gravatar

#45527 TP-DK 12 år siden

I Popeyes mailboks
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#45528 Wangsgaard 12 år siden

Så blev 2-værelset byttet ud med en 4-værelset dejligt med mere plads men er godt nok kvæstet i kroppen efter at flytte fra 5 sal :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#45529 Ispep 12 år siden

Prøver lige at finde årets 10 bedste film og skrive lidt om dem. Vi nærmer os de obligatoriske lister ;)
Gravatar

#45530 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden

1-10: Fast & Furious 6

Liste overstået.

Skriv ny kommentar: