OMG....har lige oplevet det værste i magasin. Jeg er inde og handle julegaver med min familie da der bare kommer sådan en rigtig ulækker hjemløs ind. Han lugtede bare så meget og alle folk var bare sådan....ugh! Vi blev simpelthen nød til at gå ud af butikken! Så meget lugtede han! Da vi kom ud kunne vi ikke lade være med at grine af ham og hele situationen :D Det var bare så komisk! Anyways så mindede det bare om noget fra en film hvilket også var derfor jeg skriver det her inde. :D
Du er en beskidt menneske, eller også bare en troll.
Det er sikkert bare davenport eller DocDoom som keder sig :D
Er de hjemløse, og værre endnu - lugter de ??
I min mailboks fandt jeg en mail fra HBO nordic med en kode til en gratis 2-ugers prøveperiode. Ifølge deres betingelser skulle koden være blevet aktiveret inden den 12/12, men prøvede lige og der virker squ....
Undskyld mig Collatoral. Men altså det var ikke fordi vi ville være onde eller noget. Men han lugtede bare så meget og det mindede mig om en film eller noget der kunne ske på film. Han har da lov til at være hvor han vil, men måske ikke lige der. Altså han har jo ingen penge?
#45521 M.L.P.F. 2010 12 år siden
#45522 Collateral 12 år siden
#45523 Michael Andersen 12 år siden
#45524 Popeye 12 år siden
Er de hjemløse, og værre endnu - lugter de ??
I min mailboks fandt jeg en mail fra HBO nordic med en kode til en gratis 2-ugers prøveperiode. Ifølge deres betingelser skulle koden være blevet aktiveret inden den 12/12, men prøvede lige og der virker squ....
#45525 MallePalle 12 år siden
#45526 the_paki_don 12 år siden
#45527 TP-DK 12 år siden
#45528 Wangsgaard 12 år siden
#45529 Ispep 12 år siden
#45530 Slettet Bruger [4095312732] 12 år siden
Liste overstået.