Gravatar

#45541 Fredag 12 år siden

Ja tillykke med hende:-D
Gravatar

#45542 MallePalle 12 år siden

Tillykke! <:o)
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#45543 Kruse 12 år siden

Kære Filmz'ere!

Det er blevet tid for mig at afsløre det blog-projekt jeg refererede til i går aftes. Jeg har et fag på universitetet som hedder "Nye medier i formidling", og i den forbindelse er jeg igang med en eksamensopgave, som skal afleveres d. 19. december. Den eksamensopgave går blandt andet ud på at lave et formidlingsprodukt(her har jeg valgt blog), og så skrive en forholdsvis kort refleksions mit produkt og processen.

Til det har jeg som sagt lavet en blog. Og ikke bare en blog om hvad som helst, men selvfølgelig om film! Den har det kreative navn Kruses Filmblog, og består indtil videre af et par anmeldelser(en ældre anmeldelse jeg tidligere har lagt op på Filmz, og en ny anmeldelse), en afstemning, og et par nyheder. Mere vil komme på i løbet af de næste par dage. Ved nyheder har jeg valgt at gøre det mere bundet op på min personlige holdning, som er en del af det jeg formidler, og så lægger jeg også op til diskussion af disse emner.

Det er der i kommer ind i billedet! Det er nemmere for mig i refleksionsopgaven at beskrive samspillet mellem mig og andre brugere, og diskussioner brugere i mellem, hvis der rent faktisk var en smule aktivitet. Derfor håber jeg at i har lyst til hjælpe mig, og skrive kommentarer til mine anmeldelser, nyheder, afstemning osv. inde på bloggen, og bidrage til en mulig diskussion.

Jeg vil også med glæde høre jeres øvrige kommentarer til bloggens design(som ikke er færdigt endnu) eller andet ris og ros.

http://krusesfilmblog.wordpress.com/

På forhånd tak :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#45544 The Insider 12 år siden

Niiiiiiiice! Har kommenterer pollen :-)
War. War never changes.
Gravatar

#45545 Kruse 12 år siden

Danke! :)
Gravatar

#45546 TP-DK 12 år siden

Hvis du ikke har noget imod kritik af designet af bloggen, så er der lidt her ;-)

Jeg synes det er overflødigt at du har en header og en footer der bliver vist hele tiden og tager skærmplads, men de har kun en knap hver, og den gør nærmest det samme på dem begge to. Det giver lidt en klaustrofobisk følelse, når der også allerede er en stor sort bjælke på venstre side.

Og øhh hvorfor to søgefunktioner?

"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#45547 Kruse 12 år siden

TP-DK (45546) skrev:
Jeg synes det er overflødigt at du har en header og en footer der bliver vist hele tiden og tager skærmplads, men de har kun en knap hver, og den gør nærmest det samme på dem begge to. Det giver lidt en klaustrofobisk følelse, når der også allerede er en stor sort bjælke på venstre side.

Bliver footer'en ikke kun vist, når du kører helt ned til bunden? Det gør den ved mig, og det er vist ikke en jeg kan fjerne i den gratis version af Wordpress jeg bruger.

TP-DK (45546) skrev:
Og øhh hvorfor to søgefunktioner?

Fordi jeg ikke har fundet ud af om man kan fjerne dem :)

Det er som sagt en gratis version af Wordpress jeg bruger, så der er visse begrænsninger i forhold til designet, og det er sådan set heller ikke det der er det vigtigste(selvom jeg skam gerne vil høre mere kritik og forslag).
Gravatar

#45548 Kruse 12 år siden

Jeg kan formenligt godt gøre header'en mindre, hvis det ville hjælpe?
Gravatar

#45549 TP-DK 12 år siden

Der kommer en transparent footer frem når jeg scroller op og ned, men det kan selvfølgelig godt være det har noget at gøre med at det er en gratis version af wordpress du bruger. Løsningen er at hardcode det, det er det eneste der fungerer ;-)

Men hvis designet ikke er så vigtigt, synes jeg ikke du skal bruge tid på mit småkritik :) Det vigtigste er jo indholdet, og det virker i hvert fald meget fornuftigt :)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#45550 Kruse 12 år siden

TP-DK (45549) skrev:
Der kommer en transparent footer frem når jeg scroller op og ned, men det kan selvfølgelig godt være det har noget at gøre med at det er en gratis version af wordpress du bruger. Løsningen er at hardcode det, det er det eneste der fungerer ;-)

Ah ja, den så jeg da egentligt også godt. Jeg kunne bare ikke få den frem igen, efter at jeg havde været nede i bunden af siden. Men da jeg opdaterede siden kom den frem igen da jeg scrollede ned.

Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke kan fjerne den i gratisversionen.

Skriv ny kommentar: