Gravatar

#45551 M.L.P.F. 2010 12 år siden

H.I.F. Brian fra Family Guy..
Gravatar

#45552 MallePalle 12 år siden

Fri fra work og hygger med te og julekalender :) ja jeg er nok for gammel men sådan er jeg altså XD
Stay Strong, Stay Beautiful, Stay Woman!
Gravatar

#45553 Kruse 12 år siden

Nyt indlæg på bloggen - Tre essentielle juleklassikere

Det er jo ved at være jul, så jeg tænkte at det var passende med en kort juleartikel :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#45554 Skeloboy 12 år siden

http://www.theguardian.com/film/video/2013/dec/17/...

Det lyder da ret godt - og forventet! Glæder mig utrolig meget mere til at se den...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45555 the_paki_don 12 år siden

Gravatar

#45556 dyg 12 år siden

Sidder og skumler over Wupti. Bestilte nyt tv tirsdag lige over frokost, så jeg kunne få det leveret i går..

Men først i går opdaterede de min ordre til afsendt med Budstikken, dog uden tracking nummer eller anden information om hvornår jeg kunne forvente den. Jeg ringede så til dem, og fik overraskende at vide, at de havde sendt den med PostDK, hvilket jeg fik et tracking nummer på.

I dag fremgår det stadigvæk af Post DK's tracking, at de endnu ikke overhovedet har modtaget pakken :( Så nu venter jeg på, at Wupti ringer tilbage og fortæller mig, hvad der er gået galt, og så forhåbentligt får den sendt med kurer, så jeg har den inden jeg tager på en uges ferie på lørdag.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#45557 Fredag 12 år siden

dyg (45556) skrev:
Sidder og skumler over Wupti.
Så er du ikke alene. Jeg snakkede med en kollega i går, som sad med nøjagtigt det samme problem, blot med en computer.
Gravatar

#45558 dyg 12 år siden

Det blev bedre.. Den var slet ikke sendt med Post DK alligevel, men derimod med Budstikken, og de havde forsøgt at aflevere den i går... Nu får jeg den i morgen!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#45559 gi-jones 12 år siden

Jeg har mine egne problemer. Er lige kommet hjem fra ferie, og havde glædet mig til at skulle hygge julen væk med alle fem sæsoner af Breaking Bad. Men Amazon har så sendt den med GLS, der kun beholder pakkerne i 5 dage, og den ankom samme dag som jeg tog afsted. Nu må jeg prøve mit held i morgen og se om de tilfældigvis stadig har den liggende :(
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#45560 The Insider 12 år siden

#45539, shit! Men du må da have bestilt den med ekspres-levering, når de har sendt den med GLS... Kan selvfølgelig også skyldes, at du bor mit i ødemarken!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: