#45593 - lige til julejazz i Skjern er der jo vildt mange mennesker - faktisk alt for mange, så plejer at tage hjem ret hurtigt efter vi er taget i byen. Men mødte da også et par andre, som jeg ikke snakker med længere...det er altid meget sjovt.
Så blev der lige kværnet 3 sæsoner af game of thrones! Fedeste serie ever og nøk hvor jeg glæder mig til sæson 4!
The Red Wedding, gjorde mig meget vred og rød i ansigtet, nuff said men jeg er enig!! Så må vi se hvor mange favoritter bliver dræbt i næste sæson, suk :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
I aften står den på Jensen bøfhus tur med tøserne og bytur bagefter. Uden kæresten men forhåbentlig slipper jeg for mange henvendelser fra andre fyrer. Bliver rart bare at feste og danse hele natten. Weee glæder mig! :D
Puuha tømmermand idag. Rigtig sjov aften igår....der var dog lige noget på Jensens bøfhus. Hvorfor tager folk børn med på restuaranten en lørdag aften? Vi sad 4 tøser ved et bord og blev tysset på hele tiden. Men hele restuaranten var fyldt med børnefamilier der larmede lige så meget. Vi skyndte os dog bare at spise færdig og komme videre i byen. Men kunne bare ikke lade vær med at tænke på det. Altså vi larmede ikke særlig meget. vi hyggede os bare godt.
#45591 wimmie 12 år siden
Mødte du folk du kendte?
#45592 Skeloboy 12 år siden
#45593 wimmie 12 år siden
Cool :)
Det er godt nok nogle år siden jeg har været i byen i Skjern men jeg plejer da at møde nogen jeg kender ;)
#45594 Skeloboy 12 år siden
Lene har jeg jo kendt siden 8. klasse :)
#45595 Skeloboy 12 år siden
#45596 Wangsgaard 11 år siden
#45597 Batsy 11 år siden
The Red Wedding, gjorde mig meget vred og rød i ansigtet, nuff said men jeg er enig!! Så må vi se hvor mange favoritter bliver dræbt i næste sæson, suk :p
#45598 MallePalle 11 år siden
#45599 MallePalle 11 år siden
#45600 davenport 11 år siden