Er kommet hjem fra jul i Sønderborg, og det var da ganske hyggeligt. Nu hygger jeg med kaffe og Netflix, mens vufferen er gået kold i sofaen efter en lang gåtur.
Puuha tømmermand idag. Rigtig sjov aften igår....der var dog lige noget på Jensens bøfhus. Hvorfor tager folk børn med på restuaranten en lørdag aften?
Fordi det er en familierestaurant og én af de få med legerum til børn... mit spørgsmål er til gengæld; hvorfor går andre på Jensens Bøfhus? Der findes så mange andre spisesteder med bedre mad og uden så mange børn...
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Wimmie... held og lykke:-) Ps. Har du ingen mand til at passe på dig? Hvis det er så lærte min mor mig nogle tricks da jeg fik min egen :) en god omgang the og forkælelse. Hvis det har interesse så kan vi udveksle email. Kunne være ret hyggeligt :)
Wimmie... held og lykke:-) Ps. Har du ingen mand til at passe på dig? Hvis det er så lærte min mor mig nogle tricks da jeg fik min egen :) en god omgang the og forkælelse. Hvis det har interesse så kan vi udveksle email. Kunne være ret hyggeligt :)
Det er sgu lidt klamt, det der. Som Pécuchet siger: "stop nu".
#45601 Thomsen 11 år siden
Er kommet hjem fra jul i Sønderborg, og det var da ganske hyggeligt. Nu hygger jeg med kaffe og Netflix, mens vufferen er gået kold i sofaen efter en lang gåtur.
#45602 wimmie 11 år siden
Fordi det er en familierestaurant og én af de få med legerum til børn... mit spørgsmål er til gengæld; hvorfor går andre på Jensens Bøfhus? Der findes så mange andre spisesteder med bedre mad og uden så mange børn...
#45603 Skeloboy 11 år siden
#45604 wimmie 11 år siden
Enig - her er det netop en "nødløsning" hvis vi gerne vil spise ude og har Mila med - fordi de har et legeområde eller til en frokostbøf.
#45605 MallePalle 11 år siden
#45606 Quantom 11 år siden
#45607 wimmie 11 år siden
#45608 Quantom 11 år siden
Ps. Har du ingen mand til at passe på dig? Hvis det er så lærte min mor mig nogle tricks da jeg fik min egen :) en god omgang the og forkælelse. Hvis det har interesse så kan vi udveksle email. Kunne være ret hyggeligt :)
#45609 Pécuchet 11 år siden
Stop nu.
#45610 Skeloboy 11 år siden
Det er sgu lidt klamt, det der. Som Pécuchet siger: "stop nu".