Godt nytår :) Vi havde en dejlig aften. Hunden rendte godt nok væk, men kom tilbage efter et par timer i snor. (Venlige mennesker!) Vi havde et fadølsanlæg tændt, og noget top-lækkert mad. (Kildegaardens ungkvæg med pommes anna og garniture) Og har haft en rolig dag indtil videre. Svigerforældrene tog de store, og jeg går og hygger om en sammenkogt ret med skært okse og grønt og lidt lækkert i.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så er garagen ryddet op. Den trængte. Dvs. en hel trailer af de store med top på. Meget hyggeligt at tulle rundt nogle timer. Nu skal ryggen ha ro, for kan mærke lænden ligger lige på grænsen til at kunne bære ølvommen mere i dag.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Væltede og forstuvede min ankel i dag... Pisse træls. Især når man har en tumling, det gerne vil slæbes rundt.
Know the feeling... selvom jeg ikke har slået min fod, så er jeg efterhånden ved at være så "handicappet" at jeg heller ikke kan slæbe min tumling mere :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#45648 Haha. Her gik jeg og var bange for du allerede var gået død i det, da der ikke kom nogle opdateringer. Godt at du hygger dig med det :)
Jeg har ikke helt fundet ud, hvordan jeg skal bruge bloggen endnu. En ugentlig update er for lidt, men det er også for meget, hvis der er efter hver gang, jeg har set noget.
#45641 Collateral 11 år siden
#45642 MOVIE1000 11 år siden
Gi-jones: skulle der være et billede med den sms? Eller er det en uge gammel sms? Eller er det bare en joke jeg. Ikke kunne forstå?
Ellers laver jeg ikke det store, drikker champagne, æder en mælkesnit og grøn sambi imens jeg genser sæson 1 af Sherlock.
#45643 Kisbye 11 år siden
Er lige væltet ud af dynerne og fundet mig en øl, men tror jeg går i seng igen. Jeg er godt nok stadig patte stiv.
#45644 davenport 11 år siden
Vi havde en dejlig aften. Hunden rendte godt nok væk, men kom tilbage efter et par timer i snor. (Venlige mennesker!)
Vi havde et fadølsanlæg tændt, og noget top-lækkert mad. (Kildegaardens ungkvæg med pommes anna og garniture)
Og har haft en rolig dag indtil videre. Svigerforældrene tog de store, og jeg går og hygger om en sammenkogt ret med skært okse og grønt og lidt lækkert i.
#45645 davenport 11 år siden
#45646 tiany 11 år siden
#45647 wimmie 11 år siden
Know the feeling... selvom jeg ikke har slået min fod, så er jeg efterhånden ved at være så "handicappet" at jeg heller ikke kan slæbe min tumling mere :/
#45648 Skeloboy 11 år siden
Første større update :)
#45649 Kisbye 11 år siden
Haha. Her gik jeg og var bange for du allerede var gået død i det, da der ikke kom nogle opdateringer.
Godt at du hygger dig med det :)
#45650 Skeloboy 11 år siden
Jeg har ikke helt fundet ud, hvordan jeg skal bruge bloggen endnu. En ugentlig update er for lidt, men det er også for meget, hvis der er efter hver gang, jeg har set noget.