Hold da kæft, det føles godt at afmelde sig Jobcenteret!
Har tre småjobs, der sammen lige kan skrabe de 5600 kr sammen(faste udgifter samt 1000 kr i "lommepenge") efter skat, jeg har brug for: Folkeskolevikar, SFO-vikar og telefoninterviewer.
Mit mål er at blive gymnasielære efter sommerferien, og derfor skal jeg også i gang med at læse et fag på uni igen :) - Gymnasiepraktik. Bare lige 2 timer om ugen.
Fedt Skelo! Ønsker dig det bedste med gym-karrieren! Du bliver helt sikkert den type lærer, som jeg ville ønske jeg havde nogle flere af i den tid!
Jeg får også et begivenhedsrigt år, håber jeg.. Starter på det nye job på mandag, hvilket helt sikkert betyder nogle lange arbejdsdage, og derudover kom jeg til at melde mig til min første hele Ironman til August i København. Det bliver mindst lige så stor en mental udfordring som det nye job.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#45707 - jo, enten her eller på FB. Havde det sådan lidt, at det blev en pligt og bare lidt irriterende at skulle komme med noget, og så er det ikke det værd.
Jeg satte mig også engang for at lave en blog over de film jeg ser fra TSPDT og Schneider's 1001 movies, men opgav også. Det er ikke sjovt, når man føler man er tvunget til skrive noget. Så er det bedre blot skrive, når man syntes man har lyst og har noget på hjertet.
Hvor kan du ikke bare lade bloggen kører og blogge når du har lyst?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#45701 Fredag 11 år siden
#45702 Steffan Rasmussen 11 år siden
Gad vide om BioCity Århus holder Baby-Oscarnight?
#45703 wimmie 11 år siden
Årh det kunne ellers være cool :p
I år bliver nok desværre første gang i 10 år jeg går glip af Oscar i bio :(
#45704 Skeloboy 11 år siden
Har tre småjobs, der sammen lige kan skrabe de 5600 kr sammen(faste udgifter samt 1000 kr i "lommepenge") efter skat, jeg har brug for: Folkeskolevikar, SFO-vikar og telefoninterviewer.
Mit mål er at blive gymnasielære efter sommerferien, og derfor skal jeg også i gang med at læse et fag på uni igen :) - Gymnasiepraktik. Bare lige 2 timer om ugen.
#45705 dyg 11 år siden
Jeg får også et begivenhedsrigt år, håber jeg.. Starter på det nye job på mandag, hvilket helt sikkert betyder nogle lange arbejdsdage, og derudover kom jeg til at melde mig til min første hele Ironman til August i København. Det bliver mindst lige så stor en mental udfordring som det nye job.
#45706 Skeloboy 11 år siden
Vildt nok med Ironman alligevel.
Har for i øvrigt også bestemt mig for at droppe min Star Trek-blog. Bloggen er ikke lige mig, men vil stadig prøve at se det på et år :)
#45707 dyg 11 år siden
Vil du ikke fortsætte med at kommentere på dine indtryk herinde?
#45708 Skeloboy 11 år siden
#45709 dyg 11 år siden
#45710 Kisbye 11 år siden
Det er ikke sjovt, når man føler man er tvunget til skrive noget. Så er det bedre blot skrive, når man syntes man har lyst og har noget på hjertet.
Hvor kan du ikke bare lade bloggen kører og blogge når du har lyst?