Gravatar

#45711 Skeloboy 11 år siden

#45710 - jeg har ikke haft lyst til at blogge i mere end en uge, og så kan man ikke have en blog. Det får man ingen læsere på.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45712 The Insider 11 år siden

#45711, kunne stadig være fedt at lave en Filmz TV om dit projekt, hvis du agter at klø på :-) Måske to stykker over et år, der opsummerer dine indtryk. Jeg kan også godt forstå, at det kan være lidt hårdt - franchisen har (fuldt forståeligt, når man tænker over omfanget) mange dyk, og f.eks. 3. sæson af TOS kan være svære at komme igennem. Jeg vil gerne agere "redaktør", hvis det kunne hjælpe :-)
War. War never changes.
Gravatar

#45713 Skeloboy 11 år siden

#45712 - det kunne sagtens være...jeg agter hvert fald stadig at klø på :). Har set piloten til TNG. Det tegner godt,

Problemet det næste stykke tid er, at jeg også skal være pre-screener for Odense Internationale Film Festival, så får ikke så meget tid.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45714 The Insider 11 år siden

Cool cool - vi høres bare :-) Og fedt du har fået set piloten til TNG! Så kan du godt droppe resten af sæson 1 og 2 ;-) (undtagen "The Measure of a Man" fra sæson 2)
War. War never changes.
Gravatar

#45715 Batsy 11 år siden

Lytter til Batman themes, en video jeg selv har sat på benene som varer en time. Ja den tog squ tid at lave!

Men har haft en ret god dag idag, bestod min Teori prøve første forsøg endda med kun 3 fejl.

Batsy is gonna be on the road, with the 1960's batman theme turned on very soon!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45716 Driver 11 år siden

Lige været vidne til, at ham der Hank fra Californication har afvist en kvinde. Så VED vi, at figuren ikke er bygget på David Du....ham fra X-files. Tror jeg går i seng frem for at spilde min tid på det l*rt.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#45717 davenport 11 år siden

Er startet i min jobrotation som køkkenchef. Det er sgu sjovt at køre køkkenet helt alene her fra om morgenen. Min eneste anke i dag, er at jeg skal pille en hel kasse jomfruhummerhaler, og det ridser fingrene op og svider af helvede til.
Men jeg skal også banke en hjemmelavet leverpostej sammen, så det opvejer det :D

Tror jeg har fundet den rette hylde ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45718 HelmerJ 11 år siden

Du skal bare hælde en lage af vand og 10% citron saft over halerne en lille time før du skal pille dem
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#45719 Slettet Bruger [2193683797] 11 år siden

Det er godt nok irriterende når man skal tage nogle tests på arbejde og der så er en del fejl i den eller de enkelte spørgsmål er dårligt formuleret.

Det er ikke vigtige tests, alligevel irriterer det mig at jeg svarer korrekt på et spørgsmål og alligevel bliver noteret for en fejl.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#45720 Mikkel Abel 11 år siden

Er lige hjemvendt fra foredrag med instruktør/manuskriptforfatter Jesper Bernt, der blandt andet har lavet den Robert-vindende novellefilm "Sort kaffe & Vinyl".

Inspirerende gut der fortalte om livet i film & tv-branchen, hvordan man skriver et godt manuskript og arbejder videre på en ide.

Udemærket aften!
I saved Latin. What did you ever do?

Skriv ny kommentar: