#45711, kunne stadig være fedt at lave en Filmz TV om dit projekt, hvis du agter at klø på :-) Måske to stykker over et år, der opsummerer dine indtryk. Jeg kan også godt forstå, at det kan være lidt hårdt - franchisen har (fuldt forståeligt, når man tænker over omfanget) mange dyk, og f.eks. 3. sæson af TOS kan være svære at komme igennem. Jeg vil gerne agere "redaktør", hvis det kunne hjælpe :-)
Cool cool - vi høres bare :-) Og fedt du har fået set piloten til TNG! Så kan du godt droppe resten af sæson 1 og 2 ;-) (undtagen "The Measure of a Man" fra sæson 2)
Lige været vidne til, at ham der Hank fra Californication har afvist en kvinde. Så VED vi, at figuren ikke er bygget på David Du....ham fra X-files. Tror jeg går i seng frem for at spilde min tid på det l*rt.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Er startet i min jobrotation som køkkenchef. Det er sgu sjovt at køre køkkenet helt alene her fra om morgenen. Min eneste anke i dag, er at jeg skal pille en hel kasse jomfruhummerhaler, og det ridser fingrene op og svider af helvede til. Men jeg skal også banke en hjemmelavet leverpostej sammen, så det opvejer det :D
Tror jeg har fundet den rette hylde ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er lige hjemvendt fra foredrag med instruktør/manuskriptforfatter Jesper Bernt, der blandt andet har lavet den Robert-vindende novellefilm "Sort kaffe & Vinyl".
Inspirerende gut der fortalte om livet i film & tv-branchen, hvordan man skriver et godt manuskript og arbejder videre på en ide.
#45711 Skeloboy 11 år siden
#45712 The Insider 11 år siden
#45713 Skeloboy 11 år siden
Problemet det næste stykke tid er, at jeg også skal være pre-screener for Odense Internationale Film Festival, så får ikke så meget tid.
#45714 The Insider 11 år siden
#45715 Batsy 11 år siden
Men har haft en ret god dag idag, bestod min Teori prøve første forsøg endda med kun 3 fejl.
Batsy is gonna be on the road, with the 1960's batman theme turned on very soon!
#45716 Driver 11 år siden
#45717 davenport 11 år siden
Men jeg skal også banke en hjemmelavet leverpostej sammen, så det opvejer det :D
Tror jeg har fundet den rette hylde ;)
#45718 HelmerJ 11 år siden
#45719 Slettet Bruger [2193683797] 11 år siden
Det er ikke vigtige tests, alligevel irriterer det mig at jeg svarer korrekt på et spørgsmål og alligevel bliver noteret for en fejl.
#45720 Mikkel Abel 11 år siden
Inspirerende gut der fortalte om livet i film & tv-branchen, hvordan man skriver et godt manuskript og arbejder videre på en ide.
Udemærket aften!