Hmm, jeg har aldrig haft problemer og har ikke oplevet at skulle skrive DK først... Skriv evt. til deres customer service, de er lynende hurtige med respons! :-)
Hmm, jeg har aldrig haft problemer og har ikke oplevet at skulle skrive DK først... Skriv evt. til deres customer service, de er lynende hurtige med respons! :-)
uuuuhhh... Nice! Og jeg ved ikke mere om filmen eller har set den hele... Jeg er pirret! Og jeg skal vist heller ikke vente lang tid, hvis jeg er heldig...
Den ser rigtig fed ud Enemy. Så vidt jeg kunne forstå var filmen lavet før Prisoners fordi instruktøren ville starte med en mere eksperimenterende engelsk film inden Prisoners, men begge projekter fik (samtidig) grønt lys.
Ffs! Jeg er normalt en tålmodig person men nøj hvor jeg er træt af at have ondt i HELE min krop -og nu også er blevet snottet og har fået ondt i halsen! Dårlig timing! :( :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ffs! Jeg er normalt en tålmodig person men nøj hvor jeg er træt af at have ondt i HELE min krop -og nu også er blevet snottet og har fået ondt i halsen! Dårlig timing! :( :(
Jeg troede du skulle føde i dag, var det ikke planen
JO! :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#45731 The Insider 11 år siden
#45732 davenport 11 år siden
#45733 Michael Andersen 11 år siden
Det må jeg prøve så :)
#45734 Batsy 11 år siden
#45735 the_paki_don 11 år siden
#45736 Ispep 11 år siden
#45737 wimmie 11 år siden
Jeg er normalt en tålmodig person men nøj hvor jeg er træt af at have ondt i HELE min krop -og nu også er blevet snottet og har fået ondt i halsen! Dårlig timing! :( :(
#45738 tiany 11 år siden
#45739 Kisbye 11 år siden
Miklós Jancsó er gået bort i en alder af 92.
#45740 wimmie 11 år siden
JO! :/