Gravatar

#45731 The Insider 11 år siden

Hmm, jeg har aldrig haft problemer og har ikke oplevet at skulle skrive DK først... Skriv evt. til deres customer service, de er lynende hurtige med respons! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#45732 davenport 11 år siden

Yes! Så mødte min praktikant ind. (Så slipper jeg for at skrælle jordskogger og kartofler ;D)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45733 Michael Andersen 11 år siden

The Insider (45731) skrev:
Hmm, jeg har aldrig haft problemer og har ikke oplevet at skulle skrive DK først... Skriv evt. til deres customer service, de er lynende hurtige med respons! :-)

Det må jeg prøve så :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#45734 Batsy 11 år siden

Trailer til Jake Gyllenhalls næste film, "Enemy". Af samme instruktør af Prisoners. Ser squ utrolig spændende ud.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45735 the_paki_don 11 år siden

uuuuhhh... Nice! Og jeg ved ikke mere om filmen eller har set den hele... Jeg er pirret! Og jeg skal vist heller ikke vente lang tid, hvis jeg er heldig...
Gravatar

#45736 Ispep 11 år siden

Den ser rigtig fed ud Enemy. Så vidt jeg kunne forstå var filmen lavet før Prisoners fordi instruktøren ville starte med en mere eksperimenterende engelsk film inden Prisoners, men begge projekter fik (samtidig) grønt lys.
Gravatar

#45737 wimmie 11 år siden

Ffs!
Jeg er normalt en tålmodig person men nøj hvor jeg er træt af at have ondt i HELE min krop -og nu også er blevet snottet og har fået ondt i halsen! Dårlig timing! :( :(
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#45738 tiany 11 år siden

wimmie (45737) skrev:
Ffs!
Jeg er normalt en tålmodig person men nøj hvor jeg er træt af at have ondt i HELE min krop -og nu også er blevet snottet og har fået ondt i halsen! Dårlig timing! :( :(

Jeg troede du skulle føde i dag, var det ikke planen
Valar morghulis
Gravatar

#45739 Kisbye 11 år siden

En af de store ungarske instruktører er død.
Miklós Jancsó er gået bort i en alder af 92.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#45740 wimmie 11 år siden

tiany (45738) skrev:
wimmie (45737) skrev:
Ffs!

Jeg troede du skulle føde i dag, var det ikke planen

JO! :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: