Gravatar

#45721 Batsy 11 år siden

Driver (45716) skrev:
Lige været vidne til, at ham der Hank fra Californication har afvist en kvinde. Så VED vi, at figuren ikke er bygget på David Du....ham fra X-files. Tror jeg går i seng frem for at spilde min tid på det l*rt.

What?

Så du skuespillere gøre det eller hvad? Eller serien. Synes serien rent faktisk er utrolig rammende, sjov, provokerende og har fede musik indslag.

Det tager dog lidt tid at det kommer rigtig i omdrejninger, men efter 1 sæson så var jeg tryllebundet.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#45722 Driver 11 år siden

Jeg så figuren gøre det ;) Det ville sexafhængige David Du' aldrig gøre i virkeligheden, jo.

Jeg synes serien er triviel, urealistisk og meget kedelig. Der er lidt Klovn over den, modsat at her går det perfekt for dem ALLE med at score, hvilket er søvndyssende at se. Og så prøver serien, at ramme den laveste fællesnævner ved hele tiden af have bare patter med - Det er desværre bare de samme stereotype bimbopatter hver gang.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#45723 Batsy 11 år siden

Morpheus tells the truth about car luxury.

Gravatar

#45724 the_paki_don 11 år siden

Jeg var lidt på defensiven, da jeg så traileren til at starte med, men den udviklede sig rimelig hurtigt! :D
Gravatar

#45725 Batsy 11 år siden

the_paki_don (45724) skrev:
Jeg var lidt på defensiven, da jeg så traileren til at starte med, men den udviklede sig rimelig hurtigt! :D

Sad i timen og prøvede at holde grinet inde, da han "sang" opera, haha genialt.

Gravatar

#45726 Mikkel Abel 11 år siden

Wuhuuuu. Så fik jeg endelig set alle de film jeg ejer mindst én gang. Det omkring 2-3 år. Så nu har jeg en god undskyldning for at købe nye film. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#45727 Skeloboy 11 år siden

Mikkel Abel (45726) skrev:
Wuhuuuu. Så fik jeg endelig set alle de film jeg ejer mindst én gang. Det omkring 2-3 år. Så nu har jeg en god undskyldning for at købe nye film. :)

Så køber du sgu da for lidt film! ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45728 Mikkel Abel 11 år siden

Haha, du har nok ret! ;)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#45729 Michael Andersen 11 år siden

Er der andre her som har problemer med at logge ind på Amazon.uk eller har prøvet noget lignende engang?

Når jeg vil logge ind spørger den mig efter mit postnummer, men når jeg indtaster det står der at det ikke stemmer overens med deres oplysninger.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#45730 Michael Andersen 11 år siden

Mon der skal skrives "DK-" før nummeret eller noget i den stil?
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: