Oprindeligt var det i dag - den 9/2 - på et tidspunkt lavede de den dog om til 5/2 hvilket er den vi derefter er gået ud fra...selvom jeg ved med 100% sikkerhed at den ikke passer ;) Så efter min mening er termin i dag...hun skal dog skynde sig hvis hun skal nå det...
Og nej, ingen Archimedes eller Adolfine... ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Har lige været i Tyskland. 60 liter vin til godt 500 kr. Det er ikke fra franske dale, men dog hæderligt dagligdagsvin. Dertil ca. et ton slik og kød. Tror jeg kom af med godt 1000,- Fatter ikke at den danske stat ikke forstår et vink med en vognstang, og sænker afgiften. Hvis i så hvad der var af mennesker, der købte som var det deres sidste dag på jorden. Den store Fleggaard i Padborg har en mini truck der fragter paller af øl og sodavand ud til folks biler. Det er en milliardforretning, som vi går glip af. Men jeg er satme ligeglad, for jeg har muligheden. Det har dem på Sjælland fx. ikke som sådan..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige været i Tyskland. 60 liter vin til godt 500 kr. Det er ikke fra franske dale, men dog hæderligt dagligdagsvin. Dertil ca. et ton slik og kød. Tror jeg kom af med godt 1000,- Fatter ikke at den danske stat ikke forstår et vink med en vognstang, og sænker afgiften. Hvis i så hvad der var af mennesker, der købte som var det deres sidste dag på jorden. Den store Fleggaard i Padborg har en mini truck der fragter paller af øl og sodavand ud til folks biler. Det er en milliardforretning, som vi går glip af. Men jeg er satme ligeglad, for jeg har muligheden. Det har dem på Sjælland fx. ikke som sådan..
Jep... Vi køre jævntligt til Tyskland og fylder bilen med fødevarer, men vi handler sjældent i Flegge
I det mindste nåede han da en pæn alder må man sige - 95 år :) Gad vide hvad chancen er for at han får en plads i "In Memoriam" til oscar showet...han var jo trods alt oscar-vinder :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
I det mindste nåede han da en pæn alder må man sige - 95 år :) Gad vide hvad chancen er for at han får en plads i "In Memoriam" til oscar showet...han var jo trods alt oscar-vinder :)
Highland Park (45787) skrev:
Mon ikke han er selvskrevet til en plads.
næppe.. Han kommer jo ikke med i dette års show, da vi er forbi skærringsdatoen og jeg tro sgu ikke de husker ham næste år.
Er enig med Tiany. Hvis ikke folk er død en hvis tid inden showet, så kommer de som udgangspunkt ikke med i dette års "In Memoriam". Nogle gange vælger man dog at gå på kompromis med den opstillede dato, som man gjorde med Heath Ledger, da han døede. Jeg er også stensikker på, at Phillip Seymor Hoffmann vil være at finde på listen i år, upåagtet om han dødede før eller efter skæringsdatoen.
Skal dog ikke sige hvornår datoen ligger, men jeg tror nok, at det normalt er i den første halvdel af januar. Så jeg levner heller ikke Gabriel Axel de store chancer for at blive nævnt "In Memoriam".
#45781 gi-jones 12 år siden
#45782 wimmie 12 år siden
Oprindeligt var det i dag - den 9/2 - på et tidspunkt lavede de den dog om til 5/2 hvilket er den vi derefter er gået ud fra...selvom jeg ved med 100% sikkerhed at den ikke passer ;)
Så efter min mening er termin i dag...hun skal dog skynde sig hvis hun skal nå det...
Og nej, ingen Archimedes eller Adolfine... ;)
#45783 davenport 12 år siden
60 liter vin til godt 500 kr. Det er ikke fra franske dale, men dog hæderligt dagligdagsvin.
Dertil ca. et ton slik og kød. Tror jeg kom af med godt 1000,-
Fatter ikke at den danske stat ikke forstår et vink med en vognstang, og sænker afgiften. Hvis i så hvad der var af mennesker, der købte som var det deres sidste dag på jorden.
Den store Fleggaard i Padborg har en mini truck der fragter paller af øl og sodavand ud til folks biler.
Det er en milliardforretning, som vi går glip af. Men jeg er satme ligeglad, for jeg har muligheden. Det har dem på Sjælland fx. ikke som sådan..
#45784 tiany 12 år siden
Jep... Vi køre jævntligt til Tyskland og fylder bilen med fødevarer, men vi handler sjældent i Flegge
#45785 Kisbye 12 år siden
#45786 wimmie 12 år siden
:(
I det mindste nåede han da en pæn alder må man sige - 95 år :)
Gad vide hvad chancen er for at han får en plads i "In Memoriam" til oscar showet...han var jo trods alt oscar-vinder :)
#45787 Highland Park 12 år siden
#45788 tiany 12 år siden
næppe.. Han kommer jo ikke med i dette års show, da vi er forbi skærringsdatoen og jeg tro sgu ikke de husker ham næste år.
#45789 Highland Park 12 år siden
#45790 Verbal 12 år siden
Er enig med Tiany. Hvis ikke folk er død en hvis tid inden showet, så kommer de som udgangspunkt ikke med i dette års "In Memoriam". Nogle gange vælger man dog at gå på kompromis med den opstillede dato, som man gjorde med Heath Ledger, da han døede. Jeg er også stensikker på, at Phillip Seymor Hoffmann vil være at finde på listen i år, upåagtet om han dødede før eller efter skæringsdatoen.
Skal dog ikke sige hvornår datoen ligger, men jeg tror nok, at det normalt er i den første halvdel af januar. Så jeg levner heller ikke Gabriel Axel de store chancer for at blive nævnt "In Memoriam".