Gravatar

#45791 Skeloboy 11 år siden

Jeg er helt sikker på, at Shirley Temple når at få en plads.

Jeg er pt. i gang med at læse til undervisning på torsdag. Tager et enkeltfag, der hedder Gymnasiepraktik. Savner lidt at være studerende, så hvis jeg vandt mange penge, så er der ingen tvivl om, at jeg vil læse et fag mere på uni :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#45792 Highland Park 11 år siden

Skeloboy (45791) skrev:
Jeg er helt sikker på, at Shirley Temple når at få en plads.
Utvivlsomt.

Jeg har ikke fundet noget vedr. en evt. deadline på "In Memoriam"-segmentet. Ønsker akademiet at mindes Axel, kan det umuligt være for sent at inkludere ham en lille måneds tid før showet løber af stablen - selv for så nøje tilrettelagt og timet en begivenhed.

Ved nærmere eftertanke er jeg kommet i tvivl om, hvorvidt Axel i det hele taget ville blive nævnt, for han har trods alt kun gjort sig bemærket i Oscar-sammenhæng den ene gang.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#45793 davenport 11 år siden

Synes sgu Peter Falkentoft er en fed kommentator til OL. Han ved eddermame noget om ekstrem snesport!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45794 Driver 11 år siden

Falktoft*

Falktoft er også kendt for at kommentere og stå meget på snowboard, hvorfra han har fået kælenavnet "Snebolden". Han ved vist generelt meget om meget, faktisk. Han var professionel snowboarder i det lille omfang, man nu kan tillade sig at kalde professionel indenfor snowboarding i DK.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#45795 dyg 11 år siden

Er der nogen, der har styr på Wien?

Jeg har bestilt en surprise-tur derned for mig og kæresten, da hun bliver 30 i marts. Første aften (hendes fødselsdag) skal vi på Steirereck til aften, og lørdag formiddag/middag skal vi i de termiske bade, men hvad er der ellers af andre ting, som man ikke må gå glip af i Wien?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#45796 Snaden 11 år siden

Åhh nej...Snebolden. Den mest belastende radiopersonlighed lige efter Mads Steffensen. Han er så nederen.
Gravatar

#45797 davenport 11 år siden

Tror Wien er et besøg værd, alene pga. arkitekturen. Tror man kan få meget ud af at bare gå en tur, uden at have været der selv. (Vil helt vildt gerne dog!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#45798 wimmie 11 år siden

Så blev jeg sørme mor til 2 - det er jo vildt :)

Nu er jeg ikke én af dem der spilder tiden på unødvendigt pjat, så fødslen tog 3 timer og 15 minutter..eller som kæresten siger; kortere tid end han løb maraton på ;)

Nu skal der hygges og "catches up" på nogle af de serier jeg er håbløst bagud med :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#45799 dyg 11 år siden

Endnu engang tillykke! :)

Sagde kæresten noget om, hvorvidt han mente at marathon eller fødsel var mest smertefuld?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#45800 wimmie 11 år siden

dyg (45799) skrev:
Endnu engang tillykke! :)

Sagde kæresten noget om, hvorvidt han mente at marathon eller fødsel var mest smertefuld?

Det tror jeg ikke han tør udtale sig om....men tror faktisk næsten det var hårdere for ham da han løb end fødslen var for mig ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: