Tillykke Wimmie. Hvordan bærer du dig ad med at se serier med sådan en lille fætter? Dem jeg kender der har fået småbørn, opgiver alt andet end amning og bleskift.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Tillykke Wimmie. Hvordan bærer du dig ad med at se serier med sådan en lille fætter? Dem jeg kender der har fået småbørn, opgiver alt andet end amning og bleskift.
Men hvad skal man lave mens man ammer? Se TV naturligvis ;) Og sådan en lille én sover jo 20 timer i døgnet kun lige afbrudt af bleskift og måske et par skrigeture hvis man er uheldig :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Men hvad skal man lave mens man ammer? Se TV naturligvis ;) Og sådan en lille én sover jo 20 timer i døgnet kun lige afbrudt af bleskift og måske et par skrigeture hvis man er uheldig :D
Så kunne du godt starte fofra med Dexter, så den lille kan følge med fra starten.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Var med på linjen til min første a la carte servering i aftes. Det var sgu spændende og fascinerende. Jeg stod for forret (Stenbiderrogn på stegt brød, med pocheret æg, pesto, rensdyrlav og rå løg) og dessert (chokoladeis med strejf af appelsin og noget lækkert knas.) Det er bare en hel anden verden, end min normale dag, hvor jeg er morgenkok og har ansvaret for dagens ret. Samme køkken - helt anden stemning og koncentration. Jeg er godt nok også smadret i dag, efter at ha stået op i 11 timer. Glæder mig allerede til næste gang. Har weekendvagt hver 3. uge. Nå ja, personalemad var mac & cheese med ca. et kilo ost i stegesoen. Vores (kraftige) praktikant åd to kæmpe portioner. Fatter ikke han kunne stå bagefter. Det er sgu tungt mad ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er ved at gense Battlestar Galactica (den nye), og har lige taget hul på sidste sæson.
Jeg ved ikke hvad det er med denne her serie, men jeg synes at den er røvhamrende god, at jeg ligefrem ville kalde den for en af de bedste serier jeg nogensinde har set.
#45811 gi-jones 11 år siden
#45812 wimmie 11 år siden
Men hvad skal man lave mens man ammer? Se TV naturligvis ;)
Og sådan en lille én sover jo 20 timer i døgnet kun lige afbrudt af bleskift og måske et par skrigeture hvis man er uheldig :D
#45813 MOVIE1000 11 år siden
Så kunne du godt starte fofra med Dexter, så den lille kan følge med fra starten.
#45814 Highland Park 11 år siden
Tillykke Wimmie. :)
Men hun skrev jo, at hun blev mor til 2. ;)
#45815 davenport 11 år siden
Det er bare en hel anden verden, end min normale dag, hvor jeg er morgenkok og har ansvaret for dagens ret. Samme køkken - helt anden stemning og koncentration. Jeg er godt nok også smadret i dag, efter at ha stået op i 11 timer.
Glæder mig allerede til næste gang. Har weekendvagt hver 3. uge.
Nå ja, personalemad var mac & cheese med ca. et kilo ost i stegesoen. Vores (kraftige) praktikant åd to kæmpe portioner. Fatter ikke han kunne stå bagefter. Det er sgu tungt mad ;)
#45816 The Insider 11 år siden
#45817 Kyllingebenet 11 år siden
Jeg ved ikke hvad det er med denne her serie, men jeg synes at den er røvhamrende god, at jeg ligefrem ville kalde den for en af de bedste serier jeg nogensinde har set.
#45818 the_paki_don 11 år siden
#45819 The Insider 11 år siden
#45820 The Insider 11 år siden