Gravatar

#9161 PredatorX 15 år siden

MOVIE1000 (9160) skrev:
#9159 jeg er syg af bekymring i overmorgen skal min far opereres så vi kører imorgen eftermiddag min mor og jeg. min far skal med en taxa kl 06:15.


Jeg krydser fingre for jer...
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9162 tiany 15 år siden

#9159 Ja skynd dig ned til lægen og få noget, så kan det være vi får lidt mere at lave på mit arbejde.
Valar morghulis
Gravatar

#9163 elwood 15 år siden

Hygger mig med min nye Pc, vrommm det køre bare derud af!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#9164 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja jeg har nu ofte synes jeg problemer med at den ikke kan finde albumcovers. Både til kendte og ukendt artister. Jeg har dog ikke gidet at finde dem manuelt.

En gang imellem kan det hjælpe hvis man ændrer lidt i navnet.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#9165 MOVIE1000 15 år siden

#9161 tak:) lige nu er jeg ved at pakke til Odense og til familiefesten som bliver holdt i weekenden. skal have nogle film med men er ikke sikker på hvilke.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9166 mr gaijin 15 år siden

Nyder at se AGF på toppen af tabellen. Det er et sjældent, herligt syn. De skal nok ryge nedad igen, men lige nu er det et sweet øjeblik :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#9167 Bony 15 år siden

Hmm, hvad angår download af coverbilleder, så havde jeg nu aldrig rigtig nogen problemer. Størstedelen blev hentet fint ned, så det kun var en 15-20 albums der skulle findes manuelt online. Men nu havde jeg så heller ikke 170gb, men nok nærmere 12-15gb, så der er selvfølgelig også lidt forskel på antallet. Jeg havde ikke rippet alle mine CD'er dengang. Nu er jeg dog nødsaget til, at rippe alle mine CD'er igen, selvfølgelig inklusive dem jeg ikke rippede i første omgang, men overvejer at anskaffe mig en ReadyNas eller lignende og så køre musikken igennem sådan en fætter og en Squeezebox eller Sonos. Når jeg alligevel skal rippe dem forfra, så kan jeg ligeså godt gøre det ukomprimeret.

#9160 - Jeg håber det bedste for din familie, så i kan slappe af uden alle disse bekymringer. Det er aldrig rart, at have sådan noget hængende over hovedet. :(

#9166 - Ja, selvom at jeg ikke interesserer mig særlig meget for fodbold, varmede det alligevel mit århusianske hjerte, at de vandt og nu ligger i toppen. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#9168 gi-jones 15 år siden

Endnu en dag i zombieland venter... Hvorfor fanden står zombier så fucking tidligt op?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9169 NightHawk 15 år siden

# 9168 -

Det skal man, hvis man hvis man vil vinde over Woody Harrelson. ;)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#9170 MOVIE1000 15 år siden

#9167 tak
nu har jeg pakket og er på vej ud af døren skal på arbejde også når jeg kommer hjem er det direkte til Odense. jeg tager min bærbar med så hvis jeg er å heldig at finde et sted med trådløs internet så kigger jeg lige herind men eller kommer jeg nok først til at skrive igen på søndag eller mandag.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: