Også et stort tillykke med forlovelsen her, Skelo! :)
Og du er ikke den eneste ... Jeg var nede at bøje knæet i mandags, og hun sagde JA! :D
Vi er nu ved at kredse os ind på en dato i 2015. :P
Tillykke! Vi bliver gift enten i august eller november. Det kommer lidt an på, om vi vil holde fest eller ej. Vi overvejer lidt at droppe fest nemlig, og så bare invitere nærmeste familie og en håndfuld venner på Sortebro Kro...i så fald, bliver det til august.
#45978, lidt gæld gik fløjten, fik købt en cross-trainer (som jeg nærmest aldrig fik brugt, og som jeg næsten lige har givet væk :-)), en Xbox360 og en del af det gik til en tur til L.A. i 2009. Jeg forstår dog stadig ikke, hvor pengene fra det efterfølgende år blev af!
Derudover: FEDT med alle de giftemål herinde! Bliver helt rørstrømsk! :-)
Sidder og laver en mediefaglig analyse af "Domino". Kunne egentlig godt lide den første gang jeg så den, men når man går i dybden med den så er filmen jo direkte tåbelig. Shiiiiiit.
Det var meningen, jeg skulle lege med tryllepap i dag, men efter at have kørt rundt i Fynbus og lave spørgeskema-undersøgelse fra 6.50-17.20(dog med en længere pause fra 9.30-11.30) har jeg valgt pizza-cola-film-vejen i stedet :)
#45981 Allan Jacobsen 11 år siden
Tillykke! Vi bliver gift enten i august eller november. Det kommer lidt an på, om vi vil holde fest eller ej. Vi overvejer lidt at droppe fest nemlig, og så bare invitere nærmeste familie og en håndfuld venner på Sortebro Kro...i så fald, bliver det til august.
#45982 The Insider 11 år siden
Derudover: FEDT med alle de giftemål herinde! Bliver helt rørstrømsk! :-)
#45983 elwood 11 år siden
Johan anmelder de bedste bryllups film, og Benway smager på bryllups kager.
Michael anmelder brudevalse.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#45984 The Insider 11 år siden
#45985 gi-jones 11 år siden
#45986 Mikkel Abel 11 år siden
#45987 Mikkel Abel 11 år siden
#45988 Thomsen 11 år siden
#45989 Mikkel Abel 11 år siden
#45990 Allan Jacobsen 11 år siden