Det er jeg vel ;) Noget slog mig i dag, da vores oldfrue fandt en stor, vammel plet på sengetæppet på et af værelserne: Hvorfor sviner folk sådan, bare fordi de ikke er hjemme?? Der ville de vel ikke bare svine det hele til, og være ligeglade? Der er tit ret klamme ting, der bliver efterladt. Sært! Nå, kun én tidlig dag igen. Den samme tysker overnatter lige en gang til, og han holder af at få noget ud af dagen. (Det er sgu fint med mig, jeg slipper for hele morgenrutinen herhjemme, og det gir nogen timer.) Men det giver et to timers slip, før de næste skal have morgenmad. Men jeg er meget glad for det nye arbejde :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg læser med hele tiden men skriver ikke så meget.. ved ikke helt hvorfor-måske fordi det meste af min tid går med børn, og det er måske ikke lige dér interessen er hos de fleste :p
Jeg får dog rent faktisk set film for tiden ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg ser ikke en skid herinde, fordi jeg har alle jer røvhuller på "ignorer" !!!
All kidding aside, så har jeg i meeeeeget lang tid været meget mere en læser end en skriver herinde.. Jeg ved ikke hvorfor.. Jeg tjekker stadig filmz ca. en gang i timen hver dag, så det er ikke fordi jeg ikke har tiden til det...
Jeg har vel bare ikke noget interessant at sige... As usual...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Hvis man mangler lidt inspiration, så har vi inde på ICM Forummet stemt om vores top 1000 yndlings film. Resultaterne er ved at blive offentliggjort og vi er nået op til nummer 925. Der er nogle interessante film imellem. http://s15.zetaboards.com/iCheckMovies/topic/76399...
Nogen der ved hvorfor ham Bruno'en slettede sin profil?
Fridag, må jeg lige gøre dig opmærksom på, at der ifølge visse andre personer ALDRIG NOGENSINDE er nogen, der er interesseret i at høre, hvorfor en bestemt bruger ikke længere deltager i forummet! Den situation er fuldstændig utænkelig!
Du kunne jo risikere at blive medskyldig i, at sådanne personer (hvilket ikke på nogen måde er møntet på Bruno) får storhedsvanvid eller blive opmærksomheds-søgende, idet de måske en anden gang ville sige et par ord om deres pause herfra.
#46001 davenport 10 år siden
Noget slog mig i dag, da vores oldfrue fandt en stor, vammel plet på sengetæppet på et af værelserne: Hvorfor sviner folk sådan, bare fordi de ikke er hjemme?? Der ville de vel ikke bare svine det hele til, og være ligeglade? Der er tit ret klamme ting, der bliver efterladt. Sært!
Nå, kun én tidlig dag igen. Den samme tysker overnatter lige en gang til, og han holder af at få noget ud af dagen. (Det er sgu fint med mig, jeg slipper for hele morgenrutinen herhjemme, og det gir nogen timer.) Men det giver et to timers slip, før de næste skal have morgenmad.
Men jeg er meget glad for det nye arbejde :)
#46002 Allan Jacobsen 10 år siden
#46003 Kisbye 10 år siden
Det er svært at holde gang i de forskellige quizzer. De går hele tiden i stå.
#46004 wimmie 10 år siden
Jeg får dog rent faktisk set film for tiden ;)
#46005 HonoDelLoce 10 år siden
All kidding aside, så har jeg i meeeeeget lang tid været meget mere en læser end en skriver herinde.. Jeg ved ikke hvorfor.. Jeg tjekker stadig filmz ca. en gang i timen hver dag, så det er ikke fordi jeg ikke har tiden til det...
Jeg har vel bare ikke noget interessant at sige... As usual...
#46006 Kisbye 10 år siden
Resultaterne er ved at blive offentliggjort og vi er nået op til nummer 925. Der er nogle interessante film imellem.
http://s15.zetaboards.com/iCheckMovies/topic/76399...
Doubling the Cannon er også ved blive opdateret i øjeblikket:
http://www.imdb.com/board/bd0000010/thread/2261168...
#46007 Kyllingebenet 10 år siden
#46008 Fredag 10 år siden
#46009 BN 10 år siden
Fridag, må jeg lige gøre dig opmærksom på, at der ifølge visse andre personer ALDRIG NOGENSINDE er nogen, der er interesseret i at høre, hvorfor en bestemt bruger ikke længere deltager i forummet! Den situation er fuldstændig utænkelig!
Du kunne jo risikere at blive medskyldig i, at sådanne personer (hvilket ikke på nogen måde er møntet på Bruno) får storhedsvanvid eller blive opmærksomheds-søgende, idet de måske en anden gang ville sige et par ord om deres pause herfra.
;-D
#46010 Fredag 10 år siden