Så har jeg skrevet under på min uddannelseskontrakt. Så fra april, er jeg i mesterlære som gastronomassistent de næste halvanden år. Det er lidt uvirkeligt, at man står i lære som 38-årig, men det er sgu fedt. Er der nogen, der ved noget om uddannelsesstøtte og den slags, for økonomien bliver stram (som altid), og jeg er interesseret i at få alt der tilkommer mig..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Så har jeg skrevet under på min uddannelseskontrakt. Så fra april, er jeg i mesterlære som gastronomassistent de næste halvanden år. Det er lidt uvirkeligt, at man står i lære som 38-årig, men det er sgu fedt. Er der nogen, der ved noget om uddannelsesstøtte og den slags, for økonomien bliver stram (som altid), og jeg er interesseret i at få alt der tilkommer mig..
Det er sgu da superfedt :)
Du kan sagtens få SU for det, men prøv at undersøge om du kan få VEU-godtgørelse, som er 80% af dagpengesatsen. Ved dog ikke helt, hvad der skal til for at få det.
Endelig er der jo også voksenlærling, så får du løn svarende til mindsteløn for ufaglærte indenfor faget - også i skoleperioden.
Det er da hvert fald lige et par muligheder at undersøge :)
Ja, jeg får løn under uddannelse, og da det er en 37 timers (+) uge optjener jeg ligeledes dagpengeret :) Det jeg tænker, at der må være et offentligt tilskud, når man har 3 børn, og konen er på barsel. Boligtilskud, børnetilskud osv.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#46011 Batsy 10 år siden
Her er den yngre Selina Kyle som skulle være de 14 http://i1.wp.com/batman-news.com/wp-content/upload...
Hun er spillet af Camren Bicondova
Så kom der et andet billede hvor vi fik et billede af Harvey Bullock, som er så spillet af Donal Logue.
http://i2.wp.com/batman-news.com/wp-content/upload...
Bliver spændene om det bliver en god serie at følge med i.
#46012 davenport 10 år siden
Er der nogen, der ved noget om uddannelsesstøtte og den slags, for økonomien bliver stram (som altid), og jeg er interesseret i at få alt der tilkommer mig..
#46013 Allan Jacobsen 10 år siden
Det er sgu da superfedt :)
Du kan sagtens få SU for det, men prøv at undersøge om du kan få VEU-godtgørelse, som er 80% af dagpengesatsen. Ved dog ikke helt, hvad der skal til for at få det.
Endelig er der jo også voksenlærling, så får du løn svarende til mindsteløn for ufaglærte indenfor faget - også i skoleperioden.
Det er da hvert fald lige et par muligheder at undersøge :)
#46014 davenport 10 år siden
Det jeg tænker, at der må være et offentligt tilskud, når man har 3 børn, og konen er på barsel. Boligtilskud, børnetilskud osv.
#46015 gi-jones 10 år siden
#46016 the_paki_don 10 år siden
Ligner det en føntørrer? For så er det bare en re-brandet føntørrer. De asener.
#46017 Fredag 10 år siden
#46018 davenport 10 år siden
#46019 Fredag 10 år siden
#46020 dyg 10 år siden