Gravatar

#46011 Batsy 10 år siden

Et bare officielle billeder fra Gotham serien der snart kommer på Tv skærm

Her er den yngre Selina Kyle som skulle være de 14 http://i1.wp.com/batman-news.com/wp-content/upload...

Hun er spillet af Camren Bicondova

Så kom der et andet billede hvor vi fik et billede af Harvey Bullock, som er så spillet af Donal Logue.

http://i2.wp.com/batman-news.com/wp-content/upload...

Bliver spændene om det bliver en god serie at følge med i.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#46012 davenport 10 år siden

Så har jeg skrevet under på min uddannelseskontrakt. Så fra april, er jeg i mesterlære som gastronomassistent de næste halvanden år. Det er lidt uvirkeligt, at man står i lære som 38-årig, men det er sgu fedt.
Er der nogen, der ved noget om uddannelsesstøtte og den slags, for økonomien bliver stram (som altid), og jeg er interesseret i at få alt der tilkommer mig..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46013 Allan Jacobsen 10 år siden

davenport (46012) skrev:
Så har jeg skrevet under på min uddannelseskontrakt. Så fra april, er jeg i mesterlære som gastronomassistent de næste halvanden år. Det er lidt uvirkeligt, at man står i lære som 38-årig, men det er sgu fedt.
Er der nogen, der ved noget om uddannelsesstøtte og den slags, for økonomien bliver stram (som altid), og jeg er interesseret i at få alt der tilkommer mig..

Det er sgu da superfedt :)

Du kan sagtens få SU for det, men prøv at undersøge om du kan få VEU-godtgørelse, som er 80% af dagpengesatsen. Ved dog ikke helt, hvad der skal til for at få det.

Endelig er der jo også voksenlærling, så får du løn svarende til mindsteløn for ufaglærte indenfor faget - også i skoleperioden.

Det er da hvert fald lige et par muligheder at undersøge :)
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#46014 davenport 10 år siden

Ja, jeg får løn under uddannelse, og da det er en 37 timers (+) uge optjener jeg ligeledes dagpengeret :)
Det jeg tænker, at der må være et offentligt tilskud, når man har 3 børn, og konen er på barsel. Boligtilskud, børnetilskud osv.
Gravatar

#46015 gi-jones 10 år siden

Sidder lige og læser Silvans tilbudskatalog. Hvad fanden er en "plænelufter"?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46016 the_paki_don 10 år siden

gi-jones

Ligner det en føntørrer? For så er det bare en re-brandet føntørrer. De asener.
Gravatar

#46017 Fredag 10 år siden

Får du ikke 'voksen' lærlinge løn?
Gravatar

#46018 davenport 10 år siden

Jo, ca. 18.5
Gravatar

#46019 Fredag 10 år siden

Det var MEGET lidt:-/ Men derudover tillykke:-)
Gravatar

#46020 dyg 10 år siden

@gi-jones - Uden at jeg aner noget, så mener jeg det er til at undgå mos i græsplænen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: