Gravatar

#46041 davenport 10 år siden

Kan ikke forstå, at jeg ikke kan få de unger til at rydde op på deres værelser... Det ligner en eksploderet BR, og de er pisse ligeglade... Grrrrrr!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46042 gi-jones 10 år siden

Jeg har eddermame været gør-det-selv idag. Har samlet en ny reol til min man-cave, hængt en hylde op i køkkenet og ligeså en lampe i det ene gæsteværelse. Yes sir!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46043 Mikkel Abel 10 år siden

Er vild med Barkhad Abdis IMDb-CV

He is an actor, known for The Oscars (2014), Captain Phillips (2013) and The 20th Annual Screen Actors Guild Awards (2014)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#46044 elwood 10 år siden

Så blev det Søndag.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46045 gi-jones 10 år siden

elwood (46044) skrev:
Så blev det Søndag.
er du lige stået op?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46046 elwood 10 år siden

hehe nej jeg opdagede bare for sent, at Filmz åbenbart laver nyheder ud af sjove videoklip.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46047 Kruse 10 år siden

Jeg var nede ved portneren i dag, for at spørge om han kunne gøre noget ved en larm der nu har lydt konstant i over 33 timer. Han ringede til min underbo, der heldigvis kunne fortælle at han kommer hjem i dag. Dejligt!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#46048 Fredag 10 år siden

47 Se hvor nemt det var at 'gøre noget' ;-)
Gravatar

#46049 Kruse 10 år siden

Jeg kunne jo bare ikke gøre noget før i dag, da portneren har fri i weekenden :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#46050 HonoDelLoce 10 år siden

HJÆLP!

Skal lave projekt på journalisthøjskolen, hvor vi skal belyse et problem, der kan anskues fra en samfundsmæssig vinkel!

Er der et problem (stort som småt) som i har gået og undret jer over ikke er blevet belyst i dagens Danmark? (eller i hvert fald belyst nok...)

Byd ualmindeligt gerne ind! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: