Gravatar

#46031 Kruse 10 år siden

Fridag (46030) skrev:
#25 Du burde da ellers handle, burde du ikke? Tænker at i værste fald kunne der vel være sket en ulykke?

Hvis personen ikke kan høre opkaldet fra Skype, så kan personen nok heller ikke høre at jeg banker på døren. Desuden så aner jeg ikke rigtig om det er en overbo, en underbo eller hvor lyden præcist kommer fra. Jeg prøvede at gå op på gangen ovenover, men jeg mistede "færden" af lyden.

Og som prikken over i'et, så er det ikke første gang at jeg har hørt et opkald fra Skype ringe længe uden at blive taget her i boligblokken.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#46032 Fredag 10 år siden

# Øh nej Kruse, men så var det ikke blot at banke på jeg mente vel;)
Gravatar

#46033 Kruse 10 år siden

Fridag (46032) skrev:
# Øh nej Kruse, men så var det ikke blot at banke på jeg mente vel;)

Nej, men hvad havde du forestillet dig at jeg kunne gøre, selv hvis jeg fandt den dør hvor lyden kom fra? Udover at banke på hos naboerne og spørge om de ved noget, så er mine handlemuligheder noget begrænsede.
Gravatar

#46034 the_paki_don 10 år siden

Måske ringe til politiet? Somebody could be dead, you know...
Gravatar

#46035 Kruse 10 år siden

Fordi at jeg kan høre et Skype-opkald fra et værelse jeg ikke aner hvor er, når den mest logiske forklaring er at personen ikke er hjemme? Jeg tvivler på at de ville reagere. Men hvis det bliver ved vil det da komme ind i overvejelserne. Jeg vil i hvert fald prøve at gå på jagt efter lyden igen senere.

Gravatar

#46036 Batsy 10 år siden

Do it like Dredd, Blow the door up!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#46037 Kruse 10 år siden

Jeg fandt ud af at det var min underbo, og jeg snakkede med en fra hans køkken, som mente at han var i Aarhus i denne weekend. Det forklarer hvorfor han ikke tager opkaldet på Skype. Men det forklarer ikke hvorfor opkaldet aldrig slutter.
Gravatar

#46038 davenport 10 år siden

Er der ikke en Super med en nøgle, så du kan komme ind og smadre hans computer?
Eller måske bare lige hacke hans internetforbindelse? (Der er et stort udvalg af film fra 80erne, hvor det vises hvor nemt det i virkeligheden er! ;))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46039 wimmie 10 år siden

davenport (46038) skrev:

Eller måske bare lige hacke hans internetforbindelse? (Der er et stort udvalg af film fra 80erne, hvor det vises hvor nemt det i virkeligheden er! ;))

:D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#46040 Kruse 10 år siden

davenport (46038) skrev:
Er der ikke en Super med en nøgle, så du kan komme ind og smadre hans computer?

De holder fri i weekenden. Og jeg får forhåbentligt ikke brug for det i morgen.

Skriv ny kommentar: