Gravatar

#46071 dyg 10 år siden

Jeps, det var jeg :) Og jeg tog da også billeder. Løb hele turen med mit GoPro i hånden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#46072 elwood 10 år siden

Somehow I don't belive that last sentence :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46073 dyg 10 år siden

Men det passer nu :) Den har en fin størrelse, så man kan sagtens have den i hånden hele tiden.
Gravatar

#46074 elwood 10 år siden

Ahh ok jeg troede blot du havde den spændt fast derfor, jeg syens det andet lød weird, men så vil jeg da se frem til en omgang shacky cam på et tidspunkt, måske bare en lille bid.
Gravatar

#46075 dyg 10 år siden

Jeg brugte den nu mest til at tage billeder med, og kun et enkelt kort videoklip. Nu må vi se, om jeg nogensinde får redigeret dem :) Har i forvejen 4-5 album, der skal klares :S
Gravatar

#46076 elwood 10 år siden

Når du siger billeder så mener du vel timelapse eller noget i den stil fordi som et miniature cam til blot og tage snapshots kan jeg ikke forstille mig det er fantastisk :)
Gravatar

#46077 dyg 10 år siden

Nope, helt almindelige billeder :) Når man løber, så tager man alligevel ikke fantastiske billeder. Men når det er sagt, så synes jeg nu, at den tager ganske hæderlige billeder alligevel.
Gravatar

#46078 elwood 10 år siden

Synes bare ikke interfacet er så fantastisk til lige den del, har så også 2'eren selv.
Gravatar

#46079 T. Nielsen 10 år siden

Så er det vel passende at afsløre at BN = Yellow Tv = DocDoom = Mig..............Tænker at skal det afsløres, er det passende netop i dag.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#46080 davenport 10 år siden

Uha - har en pige der er startet i skole i dag... Faren er vidst mere nervøs end hende, men dejligt at Wimmies kæreste arbejder der. Det skaber noget tryghed ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: