Gravatar

#46081 Kruse 10 år siden

Jeg fik et opkald fra hende der var min praktikansvarlige hos Odense Kommune, og hun ville høre om jeg var interesseret i et studiejob. Så nu skal jeg mødes med hende på torsdag, og så står jeg nok derefter med et studiejob, hvilket vil være et lækkert resultat af det arbejde jeg lagde i min praktikperiode :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#46082 davenport 10 år siden

Gratz :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46083 Steffan Rasmussen 10 år siden

Andre der har problemer med at tilgå personprofiler på IMDb?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#46084 Mikkel Abel 10 år siden

#83 Ikke nogen problemer her. :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#46085 wimmie 10 år siden

davenport (46080) skrev:
Uha - har en pige der er startet i skole i dag... Faren er vidst mere nervøs end hende, men dejligt at Wimmies kæreste arbejder der. Det skaber noget tryghed ;)

Og det ser du som en god ting? Muahahahaha! :p

Ej, han vandt hende vist over ved at snakke Star Wars ;)

"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#46086 Kruse 10 år siden

davenport (46082) skrev:
Gratz :)

Takker :)
Gravatar

#46087 evermind 10 år siden

wimmie (46085) skrev:
Og det ser du som en god ting? Muahahahaha! :p

Ej, han vandt hende vist over ved at snakke Star Wars ;)

Hvaaad, ingen småkager?? Troede dét var den mørke sides foretrukne lokkemad ... :/
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#46088 HonoDelLoce 10 år siden

Har lige set det sidste afsnit af fjerde sæson af Breaking Bad. Begynder så småt at forstå, hvorfor (nogle) folk kalder det for verdens bedste serie.

I hvert fald var det sidste afsnit af fjerde sæson et af de bedste TV-afsnit jeg nogensinde har set.

Nu har jeg jo ikke set sæson 5, men jeg kan ikke rigtigt lade være med at tænke, at de burde være stoppet efter sæson 4 - det virker som et godt sted at slutte.

Men nuvel, nu må jeg hellere se sæson 5 også.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#46089 Kruse 10 år siden

HonoDelLoce (46088) skrev:
Men nuvel, nu må jeg hellere se sæson 5 også.

Muligvis endnu bedre end sæson 4 :)
Gravatar

#46090 HonoDelLoce 10 år siden

Kruse (46089) skrev:
Muligvis endnu bedre end sæson 4 :)

Garanteret, men!!! Dødsfaldet i afsnittet har bare allerede gjort mine forventninger lavere, for

Gus

var simpelthen så sublim i de hidtige sæsoner.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: