Jeg har i dag købt min første græslåsmaskine i et forsøg på et gøre mit liv bedre og mere fuldendt. Det fejrede verden så med at sende en monster-regnbyge i min retning og drukne al vegetation en Aarhus N. Vi prøver igen i næste uge.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg har i dag købt min første græslåsmaskine i et forsøg på et gøre mit liv bedre og mere fuldendt. Det fejrede verden så med at sende en monster-regnbyge i min retning og drukne al vegetation en Aarhus N. Vi prøver igen i næste uge.
hehe pudsigt skal hjem til min mor i dag, og hjælpe med at slå græsset, her skinner solen med få skyer på himlen. Hvorfor vente en hel uge? kom da bare herned :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Min er nu ikke selvkørende, så den kommer næppe til at trække mig nogen steder hen. Den drikker dog benzin og larmer ad helvede til, så lidt mandigt er det da. Det har så taget den halve eftermiddag at samle skidtet. Det er som om producenterne af den slags mener, at de ikke blot sælger maskinen, men også oplevelsen af at sætte den sammen. I den henseende fik jeg i al fald noget for pengene - det var åndsvagt bøvlet og brugsanvisningen er tilsyneladende skrevet af en blind 4. klasseselev i Bosnien og kørt igennem Google Translate af flere omgange.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#46161 Kyllingebenet 10 år siden
#46162 the_paki_don 10 år siden
#46163 HonoDelLoce 10 år siden
Det er lige før mine nerver ikke kan klare det.
Især fordi, at jeg ikke får tid til at se det færdig før tidligst mandag... Sandsynligvis først tirsdag.
Aaaaaargh, the waiting time!
#46164 Kruse 10 år siden
#46165 gi-jones 10 år siden
#46166 the_paki_don 10 år siden
:D
Hvad for en slags græsslåmaskine er det? Sådan en, man skubber til eller sådan en man sidder på?
Og hvis du ikke har indset det, så er dit liv lige nu en mega low-budget version af "Noa".
For det var jo Gud, der bad dig om at købe den.
#46167 MOVIE1000 10 år siden
hehe pudsigt skal hjem til min mor i dag, og hjælpe med at slå græsset, her skinner solen med få skyer på himlen. Hvorfor vente en hel uge? kom da bare herned :D
#46168 davenport 10 år siden
#46169 gi-jones 10 år siden
#46170 davenport 10 år siden