Nu har jeg ikke fået sex længe pga. graviditet osv., så jeg stiller mig til rådighed. Køn og etnisk oprindelse er underordnet, bare ikke noget med nåle! PM for en fræk date. Jeg kan nævne nogle kodeord, der vil tænde gnisten:
Kraftig (på randen af meget tyk) Tunge som en Schæfer Ligeglad med manglende lemmer/åndstilstedeværelse Ukritisk overfor elektricitet og utøj
Men sig lige til en uge i forvejen, da jeg skal med bus, og ikke er særlig god til at huske tider og steder. (Jeg kan heller ikke sortere ting og bliver nervøs i selskab med folk med slips)
Cya
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
James Cameron, deltog for nylig i en AMA, ask me anything, hvor folk ku spørger ham om hvad som helst, et af spørgsmålene omhandlede Guilty pleasure, og her svarede han den første Resident Evil.
Nu har jeg ikke fået sex længe pga. graviditet osv., så jeg stiller mig til rådighed. Køn og etnisk oprindelse er underordnet, bare ikke noget med nåle! PM for en fræk date. Jeg kan nævne nogle kodeord, der vil tænde gnisten:
Kraftig (på randen af meget tyk) Tunge som en Schæfer Ligeglad med manglende lemmer/åndstilstedeværelse Ukritisk overfor elektricitet og utøj
Men sig lige til en uge i forvejen, da jeg skal med bus, og ikke er særlig god til at huske tider og steder. (Jeg kan heller ikke sortere ting og bliver nervøs i selskab med folk med slips)
Cya
Er du blevet træt af hesten?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Så kommer jeg lige hjem fra en travl arbejdsdag for cirka 1 time siden og inde i min lejlighed er der så en elektriker. Ham havde min lejer lige ment skulle komme og ordne et eller andet i mit elskab.
Nu er jeg den rolige type, men det blev jeg da godt nok ganske irriteret over. Det hjælper så heller ikke at jeg var ret sulten.
Om han så ikke spørger mig om ikke det er i orden, må jeg jo bare konstatere overfor ham at nej det er det sådan set ikke. Det er faktisk pænt irriterende at komme hjem, velvidende at man bare gerne vil slappe af og det skal de så lige ruinere. Nu er de fleste svenskere konfliktsky, så han undskyldte i det mindste en masse gange.
Kunne ligeså godt have troet at det var en indbrudstyv og så slået vedkommende ned.
#46171 davenport 10 år siden
PM for en fræk date.
Jeg kan nævne nogle kodeord, der vil tænde gnisten:
Kraftig (på randen af meget tyk)
Tunge som en Schæfer
Ligeglad med manglende lemmer/åndstilstedeværelse
Ukritisk overfor elektricitet og utøj
Cya
#46172 davenport 10 år siden
#46173 elwood 10 år siden
Læs resten af AMA fra James Cameron
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#46174 gi-jones 10 år siden
#46175 davenport 10 år siden
#46176 MOVIE1000 10 år siden
Er du blevet træt af hesten?
#46177 dyg 10 år siden
#46178 davenport 10 år siden
#46179 Michael Andersen 10 år siden
http://vimeo.com/47818380
#46180 Slettet Bruger [2193683797] 10 år siden
Nu er jeg den rolige type, men det blev jeg da godt nok ganske irriteret over. Det hjælper så heller ikke at jeg var ret sulten.
Om han så ikke spørger mig om ikke det er i orden, må jeg jo bare konstatere overfor ham at nej det er det sådan set ikke. Det er faktisk pænt irriterende at komme hjem, velvidende at man bare gerne vil slappe af og det skal de så lige ruinere. Nu er de fleste svenskere konfliktsky, så han undskyldte i det mindste en masse gange.
Kunne ligeså godt have troet at det var en indbrudstyv og så slået vedkommende ned.