Gravatar

#46251 BN 10 år siden

T. Nielsen (46240) skrev:
Var urolig ballademager og rod

Baseret på visse af dine skriverier:

Hvad mener du med "var"?
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#46252 Ispep 10 år siden

BN (46251) skrev:
Hvad mener du med "var"?

Han var engang værre og nu er han bare slem. Sådan skulle det forstås ;)
Gravatar

#46253 BN 10 år siden

Ispep (46252) skrev:
Han var engang værre og nu er han bare slem. Sådan skulle det forstås ;)

Ahaaa! ;-)
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#46254 T. Nielsen 10 år siden

Præcis......Nu er jeg jo konservativ blød bamsefar, i forhold til:-)
Baby, it's cold outside
Gravatar

#46255 BN 10 år siden

T. Nielsen (46254) skrev:
Præcis......Nu er jeg jo konservativ blød bamsefar, i forhold til:-)

... og stumfilmskomiker!
Gravatar

#46256 Kyllingebenet 10 år siden

Sidder og har pisse ondt i røven over, at vejret er lækkert og der er musik i luften, og jeg bare sidder her i min lejlighed og gemmer mig pga min angst, selv om jeg egentlig bare gerne ville være udenfor og have det sjovt med mennesker.
Mental striptease..
Gravatar

#46257 T. Nielsen 10 år siden

Øv da Kyllingbenet, det da trist at høre. Håber du får hjælp til at lukke lidt ned for angsten.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#46258 DarkLight 10 år siden

davenport (46228) skrev:
Har lige lært min datter, at "smerte er svaghed der forlader kroppen", fordi hun synes at jeg aldrig brokker mig over at noget gør ondt ;)

Er du min delingsfører?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#46259 DarkLight 10 år siden

Jeg er igang med at skifte adgangskode på samtlige online konti vha 1Password, samt slå 2-faktor til, hvor det er muligt. Pyha!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#46260 gi-jones 10 år siden

Jeg har hængt læselamper op i soveværelset. Nu venter jeg bare på at solen går ned :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: