Jeg har det nu fint med at have en uddannelse - Omend det "kun" er en bachelor/diplomingeniør, så føler jeg helt sikkert, at det har givet mig noget balast.
Reelt set, så har jeg ikke brugt min uddannelse til alverden; Jo, det skaffede mig da mit første job, men jeg havde alligevel kun lært nogle basale ting i skolen, og det første job gav mig så mange andre og mere praktisk anvendelige færdigheder.
Og de sidste par år har jeg været fjernet mig mere og mere fra min uddannelse som software ingeniør, og jeg tror aldrig jeg kommer til at skrive kode igen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#46241 dyg 10 år siden
Reelt set, så har jeg ikke brugt min uddannelse til alverden; Jo, det skaffede mig da mit første job, men jeg havde alligevel kun lært nogle basale ting i skolen, og det første job gav mig så mange andre og mere praktisk anvendelige færdigheder.
Og de sidste par år har jeg været fjernet mig mere og mere fra min uddannelse som software ingeniør, og jeg tror aldrig jeg kommer til at skrive kode igen.
#46242 gi-jones 10 år siden
#46243 dyg 10 år siden
#46244 Ispep 10 år siden
Chok!!!! ;)
#46245 T. Nielsen 10 år siden
#46246 T. Nielsen 10 år siden
#46247 gi-jones 10 år siden
#46248 T. Nielsen 10 år siden
#46249 Ispep 10 år siden
Misundelse er en grim ting men hvor skulle du også vide det fra med din baggrund? ;)
#46250 T. Nielsen 10 år siden