Gravatar

#46351 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Jeg sidder og læser lidt op på tingene omkring valget på søndag, så jeg nogenlunde kan finde ud af hvad jeg skal stemme.

Det er ikke helt let, vil jeg sige.
Gravatar

#46352 Slettet Bruger [2193683797] 10 år siden

Jeg synes det er lidt spøjst at jeg, fordi jeg bor i Sverige, har mulighed for at vælge at stemme til det svenske EU valg i stedet for til det danske. Det på trods af, at jeg kun har boet her i knap et år og intet kendskab har til svensk politik eller politikere. For mig giver det ikke meget mening.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#46353 Kisbye 10 år siden

Nej, der er mange der er i tvivl. Det mærker man tydeligt når man går på gaderne.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#46354 elwood 10 år siden

[url=]Det var kun et spørgsmål om tid[/url]

Men hold da op, hvor er det en elendig trailer, man kunne sagtens bilde mig ind det her var Asylums forsøg på en alvorlig film, ikke at det er Asylum der står bag den, men damm den trailer her var ringe.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46355 HonoDelLoce 10 år siden

elwood (46354) skrev:
[url=]Det var kun et spørgsmål om tid[/url]

Men hold da op, hvor er det en elendig trailer, man kunne sagtens bilde mig ind det her var Asylums forsøg på en alvorlig film, ikke at det er Asylum der står bag den, men damm den trailer her var ringe.

Hold da op, hvor var det dog usmageligt tidligt!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#46356 Kyllingebenet 10 år siden

Så fik Batman/superman filmene en titel - Dawn of Justice.
Mental striptease..
Gravatar

#46357 Batsy 10 år siden

Kyllingebenet (46356) skrev:
Så fik Batman/superman filmene en titel - Dawn of Justice.

Tja, synes ikke det lyder dårligt men heller ikke så cool som Man of Steel og The Dark Knight. Kunne da været noget bedre uden Batman v superman, da Wonder woman er med i den. Håber dog mere på en masse batman og superman, med en 30 minutters wonder woman til sammen.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#46358 Mikkel Abel 10 år siden

Jeg foretrækker klart også uden "Batman V Superman", men ellers synes jeg bestemt at det er en fin titel - som selvfølgelig også lægger op til Justice League.
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#46359 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Jeg undrer mig over, at folk har så meget fokus på alderen af indholdet på Netflix. En film eller serie bliver vel ikke dårligere af at være 10 år gammel, hvis man ikke har set den...?
Gravatar

#46360 T. Nielsen 10 år siden

Mon ikke det skyldes at mange gerne vil se 'det sidste nye' (og at de måske har set det meste af disse gamle serier eller føler de risikerer at betale for noget, de har haft mange chancer for at se allerede...Det er i hvert fald de grunde til, at jeg ikke har gidet Nettrix)
Baby, it's cold outside

Skriv ny kommentar: