Jeg har set masser af eksempler på, at folk brokker sig over indholdet, selvom de aldrig set en given film eller serie, men det er virkelig over min fatteevne, at det skulle gøre filmen eller serien markant dårligere, at den er fra fx 2006 i stedet for 2012.
Jeg ved godt, at mange har fordomme mod alt hvad der er over 10 år gammelt, men altså, man må jo også være en kende realistisk, når man betaler hvad der svarer til to brugte dvd-film fra Recycleit på månedsbasis, alt kan jo ikke være én måned gammelt. :)
Jeg har set masser af eksempler på, at folk brokker sig over indholdet, selvom de aldrig set en given film eller serie, men det er virkelig over min fatteevne, at det skulle gøre filmen eller serien markant dårligere, at den er fra fx 2006 i stedet for 2012.
Jeg ved godt, at mange har fordomme mod alt hvad der er over 10 år gammelt, men altså, man må jo også være en kende realistisk, når man betaler hvad der svarer til to brugte dvd-film fra Recycleit på månedsbasis, alt kan jo ikke være én måned gammelt. :)
Hvis man syntes man har set det meste af "det gamle", så må det være fordi man begrænser sig selv for meget.
Klokken er mange (for os der er oppe tidligt) og jeg er træt, så måske giver det du skriver mening. Begrænser sig, hvordan det, hvis man netop HAR set det??? Og hvorfor er det synd og skam, hvis man er bevidst om det? Må man ikke begrænse sig? I øvrigt snakkede jeg vel også kun om indholdet på netflix (den danske, da jeg ikke er inde i alt det surfen rundt til andre lande, men der begrænser jeg mig vel så også;)
det er virkelig over min fatteevne, at det skulle gøre filmen eller serien markant dårligere, at den er fra fx 2006 i stedet for 2012.
Deri er jeg enig...Jeg ser og elsker jo selv mange film der både er 40, 50 og 60 år gamle eller mere. Måske det fremstod som jeg havde noget imod Netflix pga film og serier var lidt ældre. Jeg mente at det var film og serier jeg havde set en del af allerede, så derfor jeg ikke gad kanalen endnu. Ikke pga deres alder. Det med det sidste nye, var nemlig ikke rettet mod mig selv, selv om jeg ville foretrække en kanal hvor jeg kunne smide en 100 mere og så også vælge nye film a la det jeg har kunne i Blockbuster.
bruno (46362) skrev:
Deri er jeg også enig....Men derfor kan man jo godt mene at Nexflix er noget lort:-D
Men derfor kan man jo godt mene at Nexflix er noget lort
Det kan man og det gør man bare, men hvis ens mening er baseret på, at alt indhold ikke er under et år gammelt, forholder jeg mig retten til at mene, at man er en klaphat. :p
Det er efterhånden mange år siden, at jeg så Scrubs fra ende til anden, men jeg fik lige pludseligt lyst til at se sidste afsnit her til aften.
Og ganske som første gang jeg så det, så trillede tårerne ned af kinderne i de sidste minutter af afsnittet. Hvorfor fa'en er det, at de der serie-afslutninger rammer mig så hårdt? Tøsedreng!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#46368, jeg kan også tit finde på at se de sidste to minutter af "Star Trek: The Next Generation", og så får tårerne også lov til at trille! "I should've done this a long time ago..."
#46368, jeg kan også tit finde på at se de sidste to minutter af "Star Trek: The Next Generation", og så får tårerne også lov til at trille! "I should've done this a long time ago..."
#46361 Kisbye 10 år siden
#46362 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden
#46363 knipsknips 10 år siden
Meget enig i der!
#46364 T. Nielsen 10 år siden
#46365 T. Nielsen 10 år siden
Deri er jeg også enig....Men derfor kan man jo godt mene at Nexflix er noget lort:-D
#46366 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden
Det kan man og det gør man bare, men hvis ens mening er baseret på, at alt indhold ikke er under et år gammelt, forholder jeg mig retten til at mene, at man er en klaphat. :p
#46367 T. Nielsen 10 år siden
#46368 dyg 10 år siden
Og ganske som første gang jeg så det, så trillede tårerne ned af kinderne i de sidste minutter af afsnittet. Hvorfor fa'en er det, at de der serie-afslutninger rammer mig så hårdt? Tøsedreng!
#46369 The Insider 10 år siden
#46370 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden
Det er oss' en god afslutning på serien. :)