What the hell... Har lige set traileren til Gracepoint - en åbenbart word-for-word-genindspilning af den britiske serie Broadchurch - endda med den samme hovedrolleindehaver!
Whyyyyyyy? Den engelske er velspillet, velproduceret og ... På engelsk!!! (som jo ellers plejer at være hovedårsag til amerikanske remakes).
Og det er ikke engang fordi man kan kalde det et "nyt take" - det er jo fuldstændig en kopi!
Verden er s'gu et forunderligt sted...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Sidder og hører soundtracket til "The Beyond" mens jeg læser op til eksamen i religion. Aldrig før har eksamenslæsningen haft så dystre undertoner, men det er fed musik så det går nok. :)
Berlin er godt nok en dejlig by. Jeg er pænt misundelig, Bruno. Det er ved at være for længe siden, jeg selv har været der.
Nå, men i dag har jeg fået tømt loftsrummet til min gamle lejlighed og vasket tre maskiner. Har lige hængt mit beskyttelsesudstyr til tørre på den nye altan. Jeg håber, det når at blive tørt inden aftenens træning, for ellers kommer det til at gøre naller!
Jeg fik 4m2 sofa ind ad døren i går. Foreløbigt er modulerne stadigvæk pakket ind. Jeg mangler at få svar på, om jeg skal imprægnere dem før brug, eller om de kommer imprægnerede fra fabrikken. Butikschefen fra Bolia skrev til mig, at han ville ringe. Men det har han åbenbart glemt igen, og i dag er det jo helligdag... Nå, skidtpyt, bare jeg får den klar til weekenden. Så skal der slænges. :-)
Josh Brolin er Marvels nye skurk Thanos, som dog have en lille gæste rolle i The Avengers. han er hvertfald blevet bekræftet som Thanos i Guardians of the galaxy så mon ikke han for en større rolle i en tredje Avengers?
Umiddelbart lyder det som et fedt valg, for han har da lidt hagen og ansigtet til det.
#46401 HonoDelLoce 10 år siden
Whyyyyyyy? Den engelske er velspillet, velproduceret og ... På engelsk!!! (som jo ellers plejer at være hovedårsag til amerikanske remakes).
Og det er ikke engang fordi man kan kalde det et "nyt take" - det er jo fuldstændig en kopi!
Verden er s'gu et forunderligt sted...
#46402 Nagash 10 år siden
#46403 Giraffen 10 år siden
#46404 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden
#46405 Thomsen 10 år siden
Nå, men i dag har jeg fået tømt loftsrummet til min gamle lejlighed og vasket tre maskiner. Har lige hængt mit beskyttelsesudstyr til tørre på den nye altan. Jeg håber, det når at blive tørt inden aftenens træning, for ellers kommer det til at gøre naller!
Jeg fik 4m2 sofa ind ad døren i går. Foreløbigt er modulerne stadigvæk pakket ind. Jeg mangler at få svar på, om jeg skal imprægnere dem før brug, eller om de kommer imprægnerede fra fabrikken. Butikschefen fra Bolia skrev til mig, at han ville ringe. Men det har han åbenbart glemt igen, og i dag er det jo helligdag... Nå, skidtpyt, bare jeg får den klar til weekenden. Så skal der slænges. :-)
#46406 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden
#46407 Batsy 10 år siden
Umiddelbart lyder det som et fedt valg, for han har da lidt hagen og ansigtet til det.
http://www.ign.com/articles/2014/05/30/josh-brolin...
#46408 gi-jones 10 år siden
#46409 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden
Og filmen er en rigtig habil omgang sci-fi-action, der bestemt er billetten værd. Vi var godt underholdt.
#46410 Nagash 10 år siden
Er det på Den Gyldne Reje? :D