Åh, ironien... Når man har et navn som "Helene Navne", bør man have styr på, at Steward staves Stewart; at Supermand staves Superman; at en "Wolverine" ikke er en ulv, men en jærv; at "superhumane" ikke er et dansk ord; for ikke at tale om, at "X-Men"-filmene rigtigt nok har indtjent to milliarder dollars på verdensplan, men bestemt ikke er blevet set af to milliarder mennesker (medmindre biografbilletterne gennemsnitligt har kostet 1 dollar pr. stk., of course!).
Jeg er ret stor Disney-fan, og er lige faldet over disneytheory.com og Pixartheory.com.
Det er to sider, hvor Disney Theory prøver at "bevise" at Disneys animerede film faktisk foregår i samme univers og hænger sammen. Pixar Theory prøver det samme, bare med Pixars film.
Ret sjov - omend fjollet - læsning med masser af billeder til at understøtte teorierne.
Jeg er ret stor Disney-fan, og er lige faldet over disneytheory.com og Pixartheory.com.
Det er to sider, hvor Disney Theory prøver at "bevise" at Disneys animerede film faktisk foregår i samme univers og hænger sammen. Pixar Theory prøver det samme, bare med Pixars film.
Ret sjov - omend fjollet - læsning med masser af billeder til at understøtte teorierne.
Har kun læst Pixar Theory, men den er fuldstændig mindblowing! Jeg æder alle præmisserne råt og er dybt imponeret over, hvad de har gang i hos Pixar. Som om alle deres film ikke i sig selv er mesterlige, så laver de oveni hatten lige sådan en sammenhæng her, som end ikke Marvel, i deres vildeste fantasier, ville kunne nå til sokkeholderne! Pixar FTW! Venter spændt på deres næste film og brik i dette imponerende og underfundige puslespil.
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#46391 gi-jones 10 år siden
#46392 Ericmase 10 år siden
Wuuuut? -_-
#46393 Herrguth 10 år siden
http://disneytheory.com/
http://www.pixartheory.com/
#46394 T. Nielsen 10 år siden
#46395 Driver 10 år siden
Har kun læst Pixar Theory, men den er fuldstændig mindblowing! Jeg æder alle præmisserne råt og er dybt imponeret over, hvad de har gang i hos Pixar. Som om alle deres film ikke i sig selv er mesterlige, så laver de oveni hatten lige sådan en sammenhæng her, som end ikke Marvel, i deres vildeste fantasier, ville kunne nå til sokkeholderne!
Pixar FTW! Venter spændt på deres næste film og brik i dette imponerende og underfundige puslespil.
#46396 Nagash 10 år siden
#46397 T. Nielsen 10 år siden
#46398 gi-jones 10 år siden
#46399 Nagash 10 år siden
Jeg så godt nok hele første sæson igennem sammen med kæresten. Men vi er enige om, at vi ikke starter på sæson 2.
#46400 dyg 10 år siden