Gravatar

#46441 HonoDelLoce 10 år siden

bruno (46439) skrev:
Jeg har lige bestilt nyt bundkort og en 250 GB SSD til min PC.

Et eller andet hyler på mit bundkort, når der er strøm til, hvilket er pænt irriterende at høre på og så kan jeg samtidig få liv i de to USB3-porte, jeg har i fronten på mit kabinet.

... og så er det sgu første gang i over to år, at jeg skal geninstallere Windows, sidste gang var fordi jeg satte min nuværende SSD i computeren.

Det store spørgsmål er så bare hvad jeg skal gøre med min nuværende SSD, jeg er lidt fristet til at smide den i min PS3, for at se om det gør nogen som helst forskel mht. loadtider mv.

Sådan som jeg har forstået det (kiggede selv på at erstatte HDD med en SSD i min PS3 sidste år), så giver det et stort boost, hvis du spiller spil direkte fra harddisken, mens den reelle forbedring ved spil, der kører fra BD-drevet, ikke rigtigt er mærkbar. Også selvom alle (eller i hvert fald langt størstedelen af) spil installerer store bider på harddisken, så er det stadig BD-drevet, der er flaskehalsen, selv i forhold til en 5400rpm-HDD.

Ved GTA V, f.eks., var det et spørgsmål om 2-3 sekunders forbedring ved læsning fra BD-drevet. Ikke imponerende, i forhold til, at load-tiden ligger på langt over et minut :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#46442 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

#46441 -

Jeg har netop en del spil liggende på harddisken, da jeg har PS+, så det kunne være interessant at prøve. Dog tror jeg ikke, at jeg kan nøjes med 120 GB plads, så det kan være, at jeg bare afprøver det i praksis med en SSD og køber en SSHD til den i stedet - den skulle også give noget af et boost, men samtidig masser af lagerplads.
Gravatar

#46443 wimmie 10 år siden

davenport (46440) skrev:
Fik 12 i hygiejne, nu venter jeg bare på en karakter i miljø. Det var det skole for denne gang!

Tillykke :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#46444 Batsy 10 år siden

Robert Downey jrs nye film ser egentlig seværdig ud, han er ikke sin klassiske Tony Stark hvertfald kun 50% i filmen ;)

Men ellers er der en ret solidt cast især Robert Duvall er altid en fornøjelse!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#46446 Kisbye 10 år siden

Tiden er løbet fra den slags butikker. Dem der vil købe musik og film, gør det vel over nettet.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#46447 BN 10 år siden

Kisbye (46446) skrev:
Tiden er løbet fra den slags butikker. Dem der vil købe musik og film, gør det vel over nettet.

Eller osse downloader de det ulovligt ... til virkelig stor støtte for de kunstnere, de kan lide ...
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#46448 the_paki_don 10 år siden

Jeg har lige set Breaking Bads sidste afsnit og novra, hvor var det godt!

Jeg var overrasket over, at serien kunne holde sig så stærk over hele perioden og lige med undtagelse af starten af sæson 5, så gik det sgu ellers fantastisk for sig helt til slut.

En af de absolut bedste serier jeg nogensinde har set.

Nu vil jeg hoppe videre til Deadwood. Har kun set 1. sæson og er ved at gense den, så jeg er ordentligt forberedt til sæsonerne 2 og 3.
Gravatar

#46449 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Kisbye (46446) skrev:

Jep, selv i København lader der åbenbart ikke til at være kundegrundlag for den slags længere. Men ok, alle handler jo efterhånden online.
Gravatar

#46450 Andrew Laseen 10 år siden

the_paki_don (46448) skrev:
Nu vil jeg hoppe videre til Deadwood. Har kun set 1. sæson og er ved at gense den, så jeg er ordentligt forberedt til sæsonerne 2 og 3.

Den serie er fantastisk!

Skriv ny kommentar: