Gravatar

#46481 gi-jones 10 år siden

Og således er man tilbage i Danmark, med et helvedes jetlag. Jeg er helt rund på gulvet :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#46482 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Jeg er oss' vendt tilbage til Danmark i dag, efter at have set Pearl Jam i Stockholm, sammen med El vez. Min gamle krop er godt nok busted efter flyveture, lange gåture osv.
Gravatar

#46483 gi-jones 10 år siden

Hehe. Man får vel næppe jetlag fra Stockholm :)

8 timer i en SAS-lortecontainer over Atlanten er til gengæld en helt anden snak.

For nu at opsummere: Vi stod op i New York efter at have sovet til midt på formiddagen. Tjekkede ud og brugte derefter to timer på at komme til lufthavnen efterfulgt af 3 timers lufthavnsbureakrati, som kun amerikanere kan levere det. 8 timers flyvning senere lander man i Kastrup. På det tidspunkt havde jeg været vågen i godt 15 timer og det føltes som om det var midt om natten, men det var stadig tidligt søndag morgen i DK. Læg dertil 3,5 timers togtur i en kreaturvogn fyldt med gymnasielever på vej på sommerferie (man skulle ikke tro man kunne snakke så længe om alkohol og kærester, men DET KAN MAN).
Gravatar

#46484 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Nope, ingen jetlag, men ømme fødder efter tre timers koncert og mange kilometers gåture, samt to flyveture indenfor tre dage. Meget kan man sige om lufthavne og fly, men det er ikke ligefrem behageligt at sidde der. :)
Gravatar

#46485 gi-jones 10 år siden

Enig. Det er som om de designet til at vride en fuldstændig ud af proportioner
Gravatar

#46486 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Jeg sidder og dimser med lidt grafik til vores kommende podcast. Jeg er bestemt ikke verdens bedste til den slags, men jeg lærer jo nok noget undervejs.
Gravatar

#46487 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Oookay, det er alligevel første gang, jeg har oplevet, at en sælger Amazon Marketplace har annulleret en ordre, endda uden nogen form for forklaring.
Gravatar

#46488 wimmie 10 år siden

bruno (46487) skrev:
Oookay, det er alligevel første gang, jeg har oplevet, at en sælger Amazon Marketplace har annulleret en ordre, endda uden nogen form for forklaring.

Træls...sikkert solgt til anden side :/
Men dårlig stil!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#46489 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Yeah, det ser ud til at det endda er en bog-/tegneseriebutik, så måske er den solgt eller oss' har de bare fået sat den til en forkert pris. Jeg købte dog bare tegneserien et andet sted fra, hvor den kostede et par pence mere.
Gravatar

#46490 davenport 10 år siden

Er ved at gøre klar til arbejde. Har en 10-22 hele weekenden + mandag til kl. 12. Men så har jeg også 1½ uges ferie..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: