Gravatar

#46491 the_paki_don 10 år siden

Jeg kom tilbage fra min første Roskilde Festival og må erkende, at det ikke er noget for mig. Jeg havde det rigtig sjovt og lærte nogle nye folk at kende og selvfølgelig at opleve Future Islands live var fandeme fantastisk.

Men min græs og støv allergi, som jeg bekæmper med medicin, kan ikke holde til Roskilde, så det må jeg vinke farvel til.

Jeg er meget mere til Film Festival, må jeg erkende! :-)
Gravatar

#46492 davenport 10 år siden

Fik sendt 2 belgiere hjemad til morgen, gjorde opvasken ren og gav den stålpleje, og nu har jeg ferie :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46493 Giraffen 10 år siden

the_paki_don (46491) skrev:
Men min græs og støv allergi, som jeg bekæmper med medicin, kan ikke holde til Roskilde, så det må jeg vinke farvel til.

Det er også den primære grund til at jeg ikke har været til Roskile Festival endnu. Jeg tror simpelthen at det vil være et helvede med min græs allergi.
Gravatar

#46494 davenport 10 år siden

Det er min pis-allergi der holder mig væk... ;)
Gravatar

#46495 wimmie 10 år siden

davenport (46494) skrev:
Det er min pis-allergi der holder mig væk... ;)

:D :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#46496 the_paki_don 10 år siden

Ja, festival toiletterne var bestemt heller ikke en fornøjelse, især fordi jeg var på toilettet med bulderbæ ca. 5-6 gange... OM DAGEN!

Nu har jeg også fået en infektion i mit sår på højre fod, som følge af at en eller anden fordrukken ko eller narrøv havde smadret en sprutflaske på jorden og det var bælgmørkt og så er sandaler da ikke det fedeste...

Roskilde - Never again!
Gravatar

#46497 Batsy 10 år siden

Skal arbejde fra i dag af kl 16:00 Islandsk tid, ergo kl 18:00 Dansk tid og frem til 23:30 Islandsk, ergo halv 2 dansk tid tror jeg?

Det er på en benzin tank, igår arbejde jeg 10 timer i træk og selvom pengene er der i slutningen så det godt nok trætende med kun 2 dages fri!

Men pengene går til et godt formål, en PS4 eller XBOX one :D, måske også lidt film eftersom Captain America 2, Spiderman 2 vidst udkommer her i august :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#46498 davenport 10 år siden

Man holder aldrig ferie på Island!!!
Gravatar

#46499 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Jeg sidder og ser Dota 2-turnering, The International 4. Vistnok den eSports-turnering med den største præmiesum nogensinde, næsten 11 millioner dollars.

Jeg fatter dog hat og briller af spillet, men heldigvis har de en newbie-venlig stream. :D
Gravatar

#46500 Batsy 10 år siden

http://player.ooyala.com/iframe.html#pbid=311660f2...

Trailer til Ridley Scotts Exodus: Gods and Kings, synes den ser rigtig flot ud. Håber inderligt på Scott har lavet en Gladiator eller Kingdom of heaven, hvori vi ikke skal vente på directors cut for at få det fulde mesterværk ligesom tilfældet var med KOH.

Dog Christian Bale, Sigourney Weaver, Ben Kingsley, Joel Edgarton og Aaron Paul er hvertfald et lækkert cast. Ikke for at nævne manuskriftforfatterne er også ret stærke, så forhåbenligt kan vi få et mesterværk?

Ridley har ihvertfald haft været rigtig god til at lave episke stor dramaer, synes jeg.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: