Gravatar

#46551 T. Nielsen 10 år siden

Fedt:-) God tur Kruse!
Baby, it's cold outside
Gravatar

#46552 wimmie 10 år siden

Snyyyd, Kruse! - men rigtig god tur :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#46553 Herrguth 10 år siden

Har et lille problem, som jeg håber, at jeg måske kan få hjælp til her.

Jeg har i dag købt Chromecast. Den virker fint både fra iPhone og iPad, men når jeg vil prøve at tilkoble min bærbare computer, så siger den at Chromecast ikke kan findes på netværket. Når jeg kører en fejlfinding, får jeg at vide at UPnP er deaktiveret på routeren.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse dette? Evt. forklare det, så én med ikke så meget computer-forstand også kan forstå det? ;)
Gravatar

#46554 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Jeg har næsten lige læst Warren Ellis' "Transmetropolitan" igennem igen, fantastisk historie.

Nu er jeg gået i gang med at se lidt afsnit af Stargate SG-1, det er nu godt at se RDA igen. :D
Gravatar

#46555 HonoDelLoce 10 år siden

Er ved at gøre klar til at tage en tur til Kennedy Space Center - men nu var det lige nødvendigt med en tur på filmz :-)

Efter 6 dage i Miami og indtil videre 3 her i Orlando er der kun 2 dage til vi rejser hjemad igen. Men hold da op, hvis jeg var glad for USA før, så er jeg decideret forelsket nu, og det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg skal herover! :-)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#46556 davenport 10 år siden

Glæd dig :)
Det er en stor oplevelse. (Har været der to gange :))
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46557 Mikkel Abel 10 år siden

Mindes lige en af de helt store tab: [url= UP![/url]
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#46558 Ispep 10 år siden

Surfer lidt på nettet i håb om at købe "Snowpiercer" på BD. Nogen der kan give et link på den billigste version af "Snowpiercer" på BD i region B?
Gravatar

#46559 davenport 10 år siden

Jeg er sgu lidt stolt over at ha en knægt på 3, der specifikt kommer og beder om at se E.T. når hans søster nu ikke er hjemme. (Hun er skræmt af den, som sin far...)
:)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#46560 wimmie 10 år siden

HonoDelLoce (46555) skrev:
Er ved at gøre klar til at tage en tur til Kennedy Space Center - men nu var det lige nødvendigt med en tur på filmz :-)

Efter 6 dage i Miami og indtil videre 3 her i Orlando er der kun 2 dage til vi rejser hjemad igen. Men hold da op, hvis jeg var glad for USA før, så er jeg decideret forelsket nu, og det er helt sikkert ikke sidste gang, jeg skal herover! :-)

Er misundelig...og forstår dig godt; USA er et fantastisk rejse-land :D
Glæder mig så meget til at pigerne bliver store nok til at vi kan tage dem med lidt rundt derovre.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: