Gravatar

#46541 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Well, det kan jo være, at Ant-Man bliver deres første store flop, men nu må vi jo se hvad der sker, når traileren kommer ud.
Gravatar

#46542 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

elwood (46539) skrev:
Ser dog ud til der er lidt news på vej fra San Diego, når man ser nyhedsstrømmen.

Jep, det er dog ikke ret meget, i lyset af hvor mange nyheder der har været i løbet af de sidste fire dage og hvad der stadig kommer. Det ville nok have været en god plan at have en enkelt "på vagt", der kunne sidde og følge med og poste nyheder efterhånden.
Gravatar

#46543 elwood 10 år siden

Du mener den mand der er sat til og lave BE/TMZ ligende overskrifter.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#46544 Giraffen 10 år siden

elwood (46538) skrev:
[url=]Ja selv om Ant-Man ikke er så intressant mere nu Edgar Wright ikke er ombord, var Paul Rudd's comment nu priceless, jeg har dog mistet en del interesse for den nu her.[/url]

Haha good one. ;)
Gravatar

#46545 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Trailer til den tredje Hobbit-film kommer åbenbart i morgen.
Gravatar

#46546 Sweetiebellefan 10 år siden

I lyset af hvor mange filmnyheder der kommer fra SDCC, er det faktisk imponerende så stille der er på filmz i denne weekend. skrev:

My Little Pony Season 5

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#46547 Batsy 10 år siden

En teaser til Batman V superman filmen blev vist på comic con, og udmiddelbart fik jeg gåsehud fordi jeg altid har haft den drøm at se de to kæmpe i en live action film.

Batmans dragt er meget inspireret af Millers værk, dog er det dårlig kvalitet. Tror dog den scene er kun ment som Comic con materiale og ikke noget fra filmen, men jeg håber inderligt den scene bliver brugt fordi den er dælme fed.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#46548 Batsy 10 år siden

Batsy (46547) skrev:
En teaser til Batman V superman filmen blev vist på comic con, og udmiddelbart fik jeg gåsehud fordi jeg altid har haft den drøm at se de to kæmpe i en live action film.

Batmans dragt er meget inspireret af Millers værk, dog er det dårlig kvalitet. Tror dog den scene er kun ment som Comic con materiale og ikke noget fra filmen, men jeg håber inderligt den scene bliver brugt fordi den er dælme fed.

http://batman-news.com/2014/07/26/batman-v-superma... Et link der understøtter billeder fra teaser traileren, og så de billeder af The Trinity.

It starts off with Ben Affleck’s Batman in a suit that we haven’t seen yet. It’s big and bulky like the armor he wears in “The Dark Knight Returns”. His eyes light up solid white as he pulls tarp off of the Batsignal. Superman appears in the spotlight and his eyes light up red with heat vision as he glares down at Batman. Then the Batman v Superman: Dawn of Justice logo appears.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#46549 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Jeg har netop fundet ud af, at iTunes virkelig ikke er glad for PDF-dokumenter, der er over 2 GB store, det godt nok stenet.
Gravatar

#46550 Kruse 10 år siden

Jeg skal en tur til Spanien i aften! :)

Min far kender nogen der ejer et feriehus i Spanien, så det låner vi i en uges tid. Det bliver rart med et afbræk fra Bachelor-opgaven.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: