Men når klokken slår 18. september, så står den på 15 dages roadtrip i California, Arizona, Nevada, og det område. Burde nok snart begynde at planlægge den tur.
sig til hvis du vil have nogle tips. Har rejst meget i det område
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Hvert bind vejer tre kilo, så du kommer kun til at læse den, når du sidder ved et bord. Den ér flot, og jeg er lykkelig over, at jeg købte den. Men det er stadig 10kg tegneserier fordelt tre bind :)
sig til hvis du vil have nogle tips. Har rejst meget i det område
Til!
Jeg har nu også selv været der, men kunne altid godt bruge lidt info. Vores meget rå plan er indtil videre: LA->Joshua Tree NP->Grand Canyon->Monument Valley->Bryce Canyon->Vegas->Death Valley->Yosemite->SF->Monterey->Solvang->LA
Med et par bobler iblandt: Zion, Sequoia og San Andreas Fault.
Måske skærer vi lidt ned på længden af turen, for det bliver 100% mig selv, der kommer til at køre bilen, og jeg når sgu nok at blive træt af det i længden.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Hvorfor er det at IMDB, efter at man har været en tur i Barcelona, insisterer på at skrive alle filmtitler på spansk og hvordan ændrer man det? Er det dens måde at give en, en slags souvenir med hjem?
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
#46571 T. Nielsen 10 år siden
#46572 gi-jones 10 år siden
#46573 Kochie 10 år siden
Hvert bind vejer tre kilo, så du kommer kun til at læse den, når du sidder ved et bord. Den ér flot, og jeg er lykkelig over, at jeg købte den. Men det er stadig 10kg tegneserier fordelt tre bind :)
#46574 dyg 10 år siden
Til!
Jeg har nu også selv været der, men kunne altid godt bruge lidt info. Vores meget rå plan er indtil videre: LA->Joshua Tree NP->Grand Canyon->Monument Valley->Bryce Canyon->Vegas->Death Valley->Yosemite->SF->Monterey->Solvang->LA
Med et par bobler iblandt: Zion, Sequoia og San Andreas Fault.
Måske skærer vi lidt ned på længden af turen, for det bliver 100% mig selv, der kommer til at køre bilen, og jeg når sgu nok at blive træt af det i længden.
#46575 Snaden 10 år siden
På forhånd tak :)
#46576 davenport 10 år siden
Nå, Obersten blev sur på mig i aftes, bare fordi jeg sagde "Hvis i ikke sidder ordentligt, slår Gud en killing ihjel..."
(Det må man åbenbart ikke overfor børn..)
#46577 dyg 10 år siden
Det er sgu da også noget pjat! Du kan ikke bare sidde og lyve overfor børnene! Gud... pfff!
#46578 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden
Husk at have en killing handy, just in case.
#46579 davenport 10 år siden
#46580 Driver 10 år siden