Gravatar

#46581 Slettet Bruger [893399642] 10 år siden

Jeg sidder og kigger på lidt jobopslag, mand, hvor er der mange sproglige fejl i dem. Gad vide om de ikke bliver læst igennem, før man smider dem online?
Gravatar

#46582 Kisbye 10 år siden

Er du logget ind?

1. Kør musen over dit brugernavn i højre side.
2. klik site settings
3. klik Update general site preferences
4. vælg sprog under Title display language

Har selv sat min til English, for at slippe for at den skriver de dansker filmtitler.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#46583 Driver 10 år siden

# 82

Fedt, fedt, fedt! Worked like a charm. Tak for hjælpen!
“Of course, it’s a friendly call. Listen, if it wasn’t friendly, you probably wouldn’t have even got it.”
Gravatar

#46584 Kruse 10 år siden

Hov, så kom jeg lige til at bestille en kodefri BD-afspiller :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#46585 Rust Cohle 10 år siden

Hvilken hr. Kruse? :)
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
Gravatar

#46586 Kruse 10 år siden

Gravatar

#46587 Rust Cohle 10 år siden

Tillykke med den :)
I think it's safe to say, that nobody here is gonna be splitting the atom, Marty!
Gravatar

#46588 Kruse 10 år siden

Tak. Som studerende er der ikke ligefrem råd til en Oppo, men mindre kan jo også gøre det. Jeg har længe været misundelig over de Criterion-Blu-Ray-indkøb folk har gjort her på siden, så det er rart nu selv at kunne være med på den vogn :)
Gravatar

#46589 Ispep 10 år siden

Jeg havde desværre problemer med min Oppo i sin tid, så jeg er også på udkig efter en anden kodefri afspiller.
Gravatar

#46590 T. Nielsen 10 år siden

Jeg købte oprindeligt en LG via Laserdisken, men den fungerede som lort, så byttede den og købte den noget dyrere Pioneer de havde på det tidspunkt. Den har så til gengæld fungeret upåklageligt. Hvad kan Oppo som andre maskiner ikke kan? Er det lidt som med Weber, at folk tror deres grillpølse smager bedre, hvis den grilles på det rette mærke, eller kan en Oppo rent faktisk noget? Dette er ikke ment provokerende, jeg vil bare gerne vide det:)
Baby, it's cold outside

Skriv ny kommentar: