#4702: Jeg fik vist aldrig fuldført toeren... men ja, det er et pragtfuldt - og til tider komplet umuligt - spil. :)
Jeg er spændt på, hvordan det er gået med everminds zombiesnask. Jeg håber, at vi får en lille rapport, når han er blevet færdig med at hoste rå medister op. :P
Jeg opdagede lige at soundtracket til "Batman: The Animated Series" nu er helt udsolgt. Der gik ikke engang 2 måneder før det skete, så det må siges at være en succes. Så kommer der helt sikkert en vol. 2 på et tidspunkt. Nice :)
#4701 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#4702 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#4703 Highland Park 16 år siden
Jeg er spændt på, hvordan det er gået med everminds zombiesnask. Jeg håber, at vi får en lille rapport, når han er blevet færdig med at hoste rå medister op. :P
#4704 elwood 16 år siden
#4705 elwood 16 år siden
Robert Downey Jr. er på scenen nu og jeg er flad af grin over hans lille tale om Bong, og Guccamole.
#4706 tiany 16 år siden
#4707 elwood 16 år siden
John McCain skrid væk fra AFI!
#4708 elwood 16 år siden
damm det en god omgang AFI
Nåja og Clinton talte lige før så det udjævner med nemhed den korte bid med John McCain.
Spændt på også og høre Al Pachino tale.
#4709 cyberzed 16 år siden
Skab til random hardware some DSL-router, switch, NAS, etc er sat op og tingene er flyttet halvt ind. Der skal lige arrangeres nogle ledninger osv.
Ellers så mangles der kun en sofa til stuen samt der skal kobles surround til så er jeg vidst ved at være klar til en aften/nat med film/ps3.
#4710 Michael Andersen 16 år siden