Gravatar

#4701 filmz-jonasgr 15 år siden

Er på vej til Bossa Nova
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4702 elwood 15 år siden

Har endelig fået Goblins til og virker så der er ren nostalagi her, med krops umulig morsomme gåder 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4703 Highland Park 15 år siden

#4702: Jeg fik vist aldrig fuldført toeren... men ja, det er et pragtfuldt - og til tider komplet umuligt - spil. :)

Jeg er spændt på, hvordan det er gået med everminds zombiesnask. Jeg håber, at vi får en lille rapport, når han er blevet færdig med at hoste rå medister op. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4704 elwood 15 år siden

Skal til og se Warren Beatty få sin AFI award på Zulu nu her.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4705 elwood 15 år siden

Haha!

Robert Downey Jr. er på scenen nu og jeg er flad af grin over hans lille tale om Bong, og Guccamole.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4706 tiany 15 år siden

Sidder og laver en playliste med 90er musik på youtube
Valar morghulis
Gravatar

#4707 elwood 15 år siden

Arggg!

John McCain skrid væk fra AFI!

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4708 elwood 15 år siden

hehe Spielberg sidder som den hel store fan af Jack Nicholson og klapper heftigt, og kom med lille tilråb da Jack indtog scenen.

damm det en god omgang AFI

Nåja og Clinton talte lige før så det udjævner med nemhed den korte bid med John McCain.

Spændt på også og høre Al Pachino tale.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4709 cyberzed 15 år siden

Så er der samlet midlertidigt tv-bord indtil det andet går i produktion i MAJ!?!?!?!??!

Skab til random hardware some DSL-router, switch, NAS, etc er sat op og tingene er flyttet halvt ind. Der skal lige arrangeres nogle ledninger osv.

Ellers så mangles der kun en sofa til stuen samt der skal kobles surround til så er jeg vidst ved at være klar til en aften/nat med film/ps3.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#4710 Michael Andersen 15 år siden

Jeg opdagede lige at soundtracket til "Batman: The Animated Series" nu er helt udsolgt. Der gik ikke engang 2 måneder før det skete, så det må siges at være en succes. Så kommer der helt sikkert en vol. 2 på et tidspunkt. Nice :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: