Gravatar

#4691 tiany 15 år siden

Kæresten har være på arbejde hele weekenden, dvs fredag fra 8-0.15 og i går fra 9-0.20 og i dag er han også mødt klokken 9, men han håber dog at kunne blive tidligere færdig.
Så han kan slappe lidt af inden den normale arbejdsuge begynder.
I går da han kom hjem, var han sulten, men jeg havde ikke noget spændende, så i dag vil jeg smutte i Fakta og købe lidt ind og så bage nogle pirogger med kryddert kødfyld til ham.
Valar morghulis
Gravatar

#4692 nakalay 15 år siden

Jeg drømte af en eller anden grund om lagoni i nat. Forhåbentlig er det ikke et tegn på at portene til filmz-universet er åbnet i mine drømme nu; hvis jeg en gang får besøg af en nærgående davenport i komplet lingerisæt i min nattesøvn, så er jeg bange for, at jeg aldrig får lukket et øje igen (no offence ;)).
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4693 filmz-jonasgr 15 år siden

hehe. Jeg har faktisk også før drømt om personer herinde fra, jeg kan dog ikke lige huske hvad det var jeg drømte.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4694 Scherlund 15 år siden

#4692 Tør man spørge hvad du drømte? Den drøm om davenport frygter vi alle (inklusiv davenport selv) vist.

Sidder og bogfører de sidste bilag i den gamles regnskab... Utroligt så langsomt det går når man er på sidste måned. Men det hjælper dog at tænke på at for hvert bilag kommer jeg tættere på at få penge til den bærbar, som jeg allerede har bestilt.
Gravatar

#4695 nakalay 15 år siden

#4694 Hehe, der foregik intet amoralsk, må jeg hellere lige slå fast. Men hvad det specifikke handlingsforløb angår, så er det desværre blevet ret fjernt for mig, siden jeg stod op.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#4696 davenport 15 år siden

Jeg er vant til at folk drømmer om mig... Især pigerne!!! :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4697 dyg 15 år siden

Stakkels piger, sikke nogle grumme mareridt de må have :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4698 tiany 15 år siden

Er blevet færdig med at bage
Valar morghulis
Gravatar

#4699 wimmie 15 år siden

Er på arbejde...fri mig fra det kedelige... :(

Og så lige at Davenport kommer til Assens - tænk bare hvor skuffet jeg blev da jeg opdagede at det var et band... :/
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#4700 lagoni 15 år siden

Jeg burde nok ha' en smart/skræmt/finurlig kommentar til #4692, men er helt blank...

Lige nu ovrvejer jeg hvad jeg skal se i aften, synes tv-søndagene er skrantet en del.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: