Gravatar

#4751 evermind 15 år siden

Sidder og er helt høj efter at have brugt hele dagen på at sammenklippe den dér musikvideo. Alle scenerne kom i kassen i går, hvilket var enormt udmattende og noget af en udfordring. 20-30 zombier er en mundfuld at instruere, men alle gik sgu den ekstra mil for projektet, navnlig da der skulle bides i rå dyreorganer ( - jeg har selv en cameo, hvor jeg flænser rå medister med tænderne, hehe, men ingen rosenkål).

Og i dag har jeg så redigeret på livet løs sammen med ham, jeg laver projektet for, og jeg må sgu sige, at jeg er godt tilfreds. Især for en førstegangs video! :)

Det var dog nok lige en uges tid, førend den kommer på nettet, da den lige skal omkring hans pladeselskab først, men så skulle den også være der ...

Hvis jeg røg, ville jeg snuppe en pind lige nu.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4752 evermind 15 år siden

Hey, tillykke, heTTeh! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4753 elwood 15 år siden

#4751

Noget i den her Stil ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4754 evermind 15 år siden

#4753
Hehe, dog ikke, men et udmærket bud. Det er en rapvideo.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4755 filmz-jonasgr 15 år siden

Har lige set Tropic Thunder og må sige at Tom Cruise er helt fantastisk i den. Jeg havde egentlig regnet med at han var med i kortere tid, da folk har sagt at det var en cameo rolle. For pokker han er sjov og den dans, ja den er fantastisk.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4756 elwood 15 år siden

Playa

hehe jep han er herlig, det sjoveste var at en af mine venner der var inde med mig og se den, havde ikke set det var ham, før jeg lige gjorde opmærksom på det.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4757 Highland Park 15 år siden

#4751: Tsk tsk... intet rosenkål... hvad skal der dog blive af dig?!

Men jeg glæder mig til at se den færdige video. :)
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4758 evermind 15 år siden

#4757
Jeg kompenserede med medister. ;)

Se, om du kan spotte mig, når videoen kommer op. Jeg er med i to eller tre hurtige glimt.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#4759 Highland Park 15 år siden

#4758: Jeg holder udkig efter en rå medister. :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4760 evermind 15 år siden

#4759
Nej nej, jeg HAR bukser på i videoen!!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: