Gravatar

#951 lagoni 16 år siden

#950- FF's stavekontrol er en herlig ting :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#952 Scherlund 16 år siden

#951 Firefox forkortes FX ikke FF, så helt godt virker stavekontrollen ikke :)

Selv er jeg lige stået op. Nu gælder det om at få skrevet noget ned inden jeg vågner så meget at min underbevidsthed opdager at jeg faktisk er ved at lave noget fornuftigt :)
Gravatar

#953 Takfornu 16 år siden

# 649 Filmz.dk can be addicting - Du savnede bare dine rigtige venner :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#954 mr gaijin 16 år siden

Har lige bestilt billetter til denne film: Detroit Metal City. Handler om en nørdet folk singer, der mod sin vilje ender som forsanger i et dødsmetalband, der bliver megapopulært. Gene Simmons har en cameo. Ser ret sjov ud.

Men det bliver nok den sidste film, jeg kommer til at se i Japan i denne omgang. Jeg smutter hjem til frikadeller, carlsberg og koldskål i DK på fredag. Hvis bare jeg kunne tage min kæreste med, ville det være fint. Suk...
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#955 elwood 16 år siden

Nogen som kender en god måde og sende store filer på?

jeg har nogle billeder, som jeg har pakket og en fil fylder f.eks. 20-30 MB der er jo et hav af online sider til de her formål med og sende filer og gemme filer som folk kan hente ned.

Men alle dem jeg prøver de går stortset i knæ når man forsøger op uploade til dem, ftp er self. det nemmeste men jeg har ikke lige en online ftp account til dette.

Så hvis nogen kendte en metode, som de ved virker stabil og ikke bare et google resultat, ville det være perfekt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#956 filmz-Kadann 16 år siden

Jeg sidder og lytter til de bands der er på tour med Slayer her i efteråret, så jeg ved hvad jeg kan blive udsat for til koncerten.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#957 Bates 16 år siden

955 skrev:
Nogen som kender en god måde og sende store filer på?

jeg har nogle billeder, som jeg har pakket og en fil fylder f.eks. 20-30 MB der er jo et hav af online sider til de her formål med og sende filer og gemme filer som folk kan hente ned.

Men alle dem jeg prøver de går stortset i knæ når man forsøger op uploade til dem, ftp er self. det nemmeste men jeg har ikke lige en online ftp account til dette.

Så hvis nogen kendte en metode, som de ved virker stabil og ikke bare et google resultat, ville det være perfekt.


Hvad med Rapidshare?
Gravatar

#958 elwood 16 år siden

Ser ud til den går i stå ved 20% det har jeg oplevet ved stortset alle ting man forsøger og uploade, meget mystisk egentlig.

oh well jeg må forsøge og finde et gratis nemt sted og lave noget FTP på ser det ud til.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#959 b e c h 16 år siden

#955

Jeg bruger med succes yousendit til det formål...
Gravatar

#960 elwood 16 år siden

Takker ser ud til det virker.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: