Gravatar

#4811 elwood 15 år siden

Now there is a subject I can go in for 8-)

Jeg mener dog nu at spil længe har haft en stor frihed, nu ved jeg ikke hvad du mener med "tidligere"

Deus Ex stor Frihed, spillet havde sågar 3 slutninger.

Det jeg mere synes der er fokus på med spilbranchen idag er at kunne påvirke folk følses mæssigt gennem spilene, Peter Monleux forsøgte det med sin Hund, David Cage tager fat i det hel store følses registrer med Heavy Rain, hvor vi virkelig skal bliver påvirket.

men nu skal jeg ikke påvirke dit emne, jeg sikker på du har styr på det du vil 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4812 filmz-jonasgr 15 år siden

Nå ja jeg er i øvrigt også åben for alle mulige ideer omkring mit speciale :D. Det skal bare have noget at gøre med USA (Amerikanske Studier). Har selv tænkt på noget indenfor musik, måske film. To ting som interesserer mig meget.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4813 Guts 15 år siden

#4811

Tænkte nok at det ville falde i netop din smag! ;-)

Påvirk alt det du vil. Det er rigtig fedt at få nogle inputs, så man kan tweake sit emne så det passer bedst muligt.

Er helt enig mht. Deus Ex. Men jeg mener bare at der stort set kun har været spil hvor friheden ikke har været i højsædet. Og at ens bevægelsesområde har været meget lukket og der derfor kun har været én vej at gå for at fuldføre spillet.

Igen må jeg give dig ret mht. følelser i spil, der nemlig er begyndt at vinde meget frem. Håber virkelig at Heavy Rain når at udkomme inden jeg skal aflevere, da store dele af min idé kommer fra netop det spil, da man efter sigende skulle kunne klare hvert senarie i spillet på flere forskellige måder og med meget forskellige udfald.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4814 elwood 15 år siden

Ved ikke om du har spillet Fahrenheit, det satser jeg næsten på du har, men her var der også forskellige udfald på mange af tingene, genistregen var at man både spilede politiet og den eftersøgte.

Men ja det er sku et spændende emne, jeg må lige vende tilbage til det senere på ugen, når jeg lige har lidt tid til og samle tankerne 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4815 Guts 15 år siden

#4814

Selvfølgelig har jeg da spillet Quantic Dreams fantastiske Fahrenheit!! Det er et af mine favoritspil. Overvejer lidt om man skulle hente det på XBL?!

Men cool...ser frem til du vender tilbage med nye inputs...!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4816 filmz-jonasgr 15 år siden

Fahrenheit var fantastisk og Heavy Rain er den eneste grund til at jeg overvejer at anskaffe mig en PS3 i fremtiden. David Cages produktioner er jo nærmest filmiske i deres historie. Rart at se nogle produktioner som også går film-spil, i stedet for hele tiden at være den omvendte vej. Og når man så hører interview med ham både om Heavy Rain men også om de fejl som Fahrenheit indeholder som han selv er klar over, det er en ren fornøjelse.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4817 elwood 15 år siden

Fahrenheit mistede dog lidt af charmen hen mod slutningen synes jeg, det var klart best i starten, bare hele den der restaurant/Cafe scene i starten.

Og flugten fra politiet, damm jeg følte mig som en badass hero der, lidt ala. Trinity i starten af The Matrix.

Og hvor fedt er det ikke lige og se en 3d udgave af david cage stå og fortælle en om sit nye spil 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4818 Guts 15 år siden

#4817

Helt enig mht. slutningen. Den blev også lige en tand for overdrevet.
Men jeg var så til gengæld ok tilfreds med skiftet fra politi/forbryder aspektet, til at spille drengen på militærbasen. Og det er jeg vist en af de få der synes. Men jeg synes det var god afveksling, plus var det med til at give hovedkarakteren mere dybde.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4819 elwood 15 år siden

hehe lige præcis der med knægten gik mit spil ned næsten hver gang til stor frustration 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4820 evermind 15 år siden

Kæresten og jeg skal til at nyde Nicolas Cages utvivlsomme pragtpræstation i The Wicker Man. En smuk kavalkade af klip på Cracked.com samt vores svaghed for et gennemført grin overbeviste os om, at der ikke er nogen vej uden om "the bees!!" :)

Vi havde ellers overvejet "Badi" (den bøvsende og pruttende tyrkiske E.T.), men følte os alligevel ikke eksotiske nok i aften. Måske en af de kommende dage ...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: