Gravatar

#4801 lagoni 15 år siden

#4800 - smart. Jeg havde alligevel tænkt mig at sidde på skolen når den tid kom, men må lgie se om vi har noget lignende. Der er godt nok næsten et år endnu, men på underviserene lyder det som om vi faktisk helst skulle ha' bestemt os sidste år...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4802 Guts 15 år siden

#4798

Skal også op og hente min nøgle i morgen. Og som du selv siger...så er det sgu rart at have et andet sted end hjemme at skrive. Jeg er mester i overspringshandlinger. Pludselig er rengøring en lukrativ aktivitet. Og det ligner ellers ikke mig.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#4803 lagoni 15 år siden

Hvad skriver I om?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#4804 Bony 15 år siden

Så skete det. I al min tid som filmnørd og med køb af film, spil etc. fra nettet, er jeg nu for første gang blevet "offer" for en tyvagtig person på pakkens vej. Det holdte sgu' godt og jeg hjalp med at få statistikkerne ned. Nu gælder 7-9-13'eren vist ikke mere. :)

Det var bare ærgeligt at det lige skulle være Wilders "Sunset Boulevard" der forsvandt. Men hey, selv tyve kan vel have god smag. Haha.. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4805 Kruse 15 år siden

Har lige fået genset den fantastiske Elephant for 3. gang, dog kun første gang at jeg ser det hele fra start til slut. Hvor jeg dog elsker den film.

Nu vil jeg surfe lidt rundt på nettet, og bagefter få spillet noget PS3 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4806 Bony 15 år siden

#4805 - Haha, ja. Det er sgu skønt med ferie! ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#4807 Kruse 15 år siden

#4806: Ja, jeg klager i hvert fald ikke :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4808 filmz-jonasgr 15 år siden

#4801 Sådan tror jeg generelt at undervisere er. Jeg skal selv til at starte her om et par måneder, men aner stadigvæk ikke hvad jeg skal skrive om.

Desværre er jeg 10 ECTS point bagud fra en eksamen hvor mange ting gik galt, så det skal jeg nok have indhentet på et tidspunkt.

Jeg har dog ikke hørt noget om at man kan få sit eget lokale hos os, men vi er så også en meget meget lille gruppe.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4809 mr gaijin 15 år siden

#4803 Mit emne er lidt en kombination af mine tre kompetener: japansk, journalistik og statskunsdkab. Jeg skriver nemlig om japanske journalistopfattelser i forhold til deliberativ demokrati. I bund og grund sammenligner jeg danske idealer om journalistik (vagthundefunktionen, objektivitetsidealer, fjerde statsmagt, o.s.v.) med japanske (harmoniidealer, lighed i adgang til information). Det er et kombinationsspeciale, hvor jeg også skal lave et journalistisk produkt om samme emne. Så jeg tager til Japan igen i april for at interviewe journalister, og samtidig besøge min kæreste :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4810 Guts 15 år siden

#4803

Som emne har jeg valgt at flytte mig meget i forhold til hvad vi har lært og hvad jeg har arbejdet med tidligere. Har altid skrevet opgaver om filmmediet, men i denne omgang har jeg villet skrive om noget andet, hvilket min vejleder synes var spændende, da han også godt kunne tænke sig noget frisk luft emnemæssigt. Så for at udfordre mig selv, har jeg valgt at skrive om noget så banalt som computerspilsmediet, nærmere betegnet de nye åbne verdener man som spiller har at arbejde med kontra film, hvor man ikke har ligeså stor frihed til at udforske og få historien fortalt. Tidligere har spil været med 'fra A til B' præget, hvorimod i dag er der større frihed og man skal som spiller træffe en masse valg, såsom god, ond, etik etc. Men det er i bund og grund det jeg skal skrive om, men jeg skal lige have arbejdet med det hele og præciseret en masse. Så der er lang vej. Så er det godt at man har et halvt års tid til det.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: